شرکت آب‌وخاک به وعده‌های خود در زمینه روستاهای مسیر شادگان عمل نمی‌کند

خورنا تردد کامیون‌های شرکت آب و خاک که حامل شن و ماسه بوده و در مسیر ارتباطی روستاهای دهستان حسینی به طور مکرر و مداوم صورت می‌گیرد موجب بروز مشکلاتی نظیر تخریب راه روستاها و ایجاد گرد و خاک در اطراف این مناطق شده است.

وی، ساماندهی نشدن راه ارتباطی دهستان حسینی را مهمترین معضل روستاهای این مسیر برشمرد و افزود: جاده آن دهستان به دلیل عرض کم، تردد خودروهای سنگین شرکت آب و خاک و تخریب آسفالت همواره با تلفاتی مواجه بوده است.

رئیس شورای بخش مرکزی شادگان با اشاره به بی‌توجهی مسئولان در ارتباط با مشکلات پیش آمده در روستاها گفت: وعده‌ها و تعهدات عملی نشده شرکت آب و خاک در قبال بهسازی راه‌های اصلی روستاهای مسیر دهستان حسینی که دلیل اصلی تخریب آن مسیر بود در حالی که دسترسی آن مسیر به شهر نیز مناسب نیست و روستاهای شادگان را با معضلات ریز و درشتی رو به‌رو کرده است.

دورقی‌احمدی، تخریب راه دسترسی این دهستان به مرکز شهر را از دغدغه‌های مردم روستاهای این دهستان برشمرد و خاطر نشان کرد: روستائیان به‌منظور عزیمت به شهر تنها از این مسیر تردد می‌کنند.

وی در پایان عنوان کرد: امیدواریم مسئولان استان و شهرستان با تلاش و تدبیر، و با فراهم کردن زیرساخت‌ها و شناسایی و رفع نیازهای روستائیان، شادی و زندگی سرشار از امید را دوباره به این دهستان بازگردانند.

 دهستان حسینی دارای ۴۲ روستا و با جمعیتی بالغ بر ۱۵ هزار نفر شغل اصلی مردم روستاهای این دهستان، کشاورزی و دامداری است.

منبع / فارس

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *