شهرستان شادگان برای برگزاری همایش نماز آماده است

خورنا این همایش با هدف توسعه و ترویج و نشر فرهنگ متعالی نماز و نقش ارزنده آن در زندگی آحاد جامعه و به‌ منظور ایجاد آرامش روحی و روانی و تحکیم بنیان خانواده و رشد فضایل اخلاقی و انسجام اجتماعی و توسعه آموزه‌های دینی و اخلاقی و تعالی فرهنگی، سوم دی ماه سال جاری در محل سالن ابن‌سکیت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار می‌گردد.

وی افزود: با توجه به اهمیت نماز به‌ عنوان ستون دین و تاثیر آن در نهی از فحشا و منکرات، ستاد برگزاری همایش نماز شهرستان با تشکیل دو کمیته فرعی پشتیبانی و فرهنگی تاکنون در پنج جلسه هماهنگی، کارهای مقدماتی و تمهیدات لازم را انجام داده و همه مقدمات و امکانات برگزاری همایش فراهم شده است.

معاون فرماندار شادگان خاطرنشان کرد: در این همایش، سخنران ویژه از شهرستان قم خواهیم داشت و ۴۰ نفر از خادمین مساجد، موذنان، طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه خواهران و برادران، خطبا، دانش‌آموزان، دانشجویان و بسیجیان حائزان رتبه‌های برتر استانی و کشوری با اعطای هدایا مورد تقدیر و تشکر قرار خواهند گرفت.

آلبوغبیش در پایان عنوان کرد: این همایش در راستای برگزاری بیست و سومین اجلاس سراسری نماز کشور در روزهای ۱۰ و ۱۱ دی‌ ماه سال‌جاری به میزبانی اهواز، برگزار خواهد شد.

منبع / فارس

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *