دستاوردهای پژوهشی و فرهنگی در مسیر اهداف شهدا تبیین شود

خورنا هژیر کیانی در حاشیه مراسم اختتامیه هفته پژوهش دانشگاه پیام نور، در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در ایذه با اشاره به فداکاری شهدا اظهار کرد: رسالت و آرمان بزرگ ما در دانشگاه، پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی و خون سرخ شهدا است.

وی با اشاره به فراخوان این دانشگاه در راستای استقبال از شهدای گمنام خاطرنشان کرد: این فراخوان به‌ منظور احترام و پاسداشت مقام بزرگ شهدا و شرکت هر چه باشکوه‌تر جامعه دانشگاهی در این مراسم معنوی و ادای دین به شهدای گلگون‌کفن ایران اسلامی است.

مسئول فرهنگی پژوهشی دانشگاه پیام نور ایذه با بیان اینکه نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی با شرکت ۲۰ انجمن علمی و کانون فرهنگی برگزار شد، از تداوم طرح و دوره پژوهش‌یاران جوان این واحد در راستای ابلاغیه مقام معظم‌رهبری در زمینه سیاست‌های علم و فناوری و تلاش برای تحقق آن خبر داد.

کیانی همچنین ضمن گرامی‌داشت روز وحدت حوزه و دانشگاه گفت: رسالت و آرمان بزرگ ما در دانشگاه پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی و خون سرخ شهدایی است که امروز امنیت خود را مدیون جان‌فشانی‌های آنان می‌دانیم.

وی در پایان تصریح کرد: دستاوردهای پژوهشی و فرهنگی هنگامی در خدمت جامعه قرار خواهد گرفت که در راستای روح آرمان‌خواهی و اهداف شهدای عزیزمان باشد.

 پیکر دو تن از شهدای گمنام جنگ تحمیلی ساعت ۱۴ امروز از میدان ورودی شهر و دروازه قرآن به‌سمت مصلی امام‌خمینی(ره) شهرستان ایذه تشییع خواهد شد و بعد از آن همایش شبی با شهدا به همت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان ایذه برگزار خواهد شد.

ساعت هشت صبح روز یکشنبه ۳۰ آذر ماه جاری، این دو شهید گمنام با بدرقه مردم ولایت‌مدار شهرستان ایذه به شهر دهدز منتقل خواهند شد و ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه بر دستان مردم شهید پرور شهر دهدز، بدرقه آرامگاه ابدی خود خواهند شد.

منبع / فارس

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *