فرماندار هندیجان از فعالیت و آغاز به‌کار کمیسیون عمران و جذب مشارکت‌های مردمی در این شهرستان خبر داد

خورنا وهاب شیرعلی : احمد جعفری‌نسب فرماندار هندیجان در جلسه کمیسیون عمران و جذب مشارکت‌های مردمی شهرستان که با حضور توسلی معاون فرماندار و مسئولان اداره‌های شیلات و راه و شهرسازی و مدیران عامل تعاونی‌های صیادی و لنجداران تجاری هندیجان در محل این فرمانداری تشکیل شد، اظهار داشت: هدف اصلی از به‌ وجود آوردن این کمیته عمرانی کمک به توسعه عمران شهرستان و رفع برخی از کمبودها و نواقص به‌ وسیله همیاری و پشتیبانی خود مردم است.
وی با بیان اینکه در هیچ شهری از شهرهای استان چنین طرح و ایده‌ای اجرا نشده است، افزود: با اعتمادی که به شرکت‌های تعاونی‌های صیادی و تجاری و حتی خود مردم فهیم و آگاه هندیجان داشته، گام نخست را برداشته و با تشکیل این کمیته عمرانی موافقت و از آن پشتیبانی خواهم کرد.
فرماندار هندیجان تصریح کرد : جز نظارت، هیچ‌گونه دخل و تصرفی در این شورای عمرانی نداشته و هیچ توقعی هم جز عمران و آبادانی شهرستان از این کمیته ندارم.
جعفری‌نسب گفت: با کمک این کمیته عمرانی می‌توان به تجهیز کردن تنها بیمارستان شهرستان کمک کرد و همچنین اقدامات فرهنگی عظیمی با همت امام جمعه در منطقه انجام داد.
وی خاطر نشان کرد : با ادامه کار این کمیته، دیدگاه مردم نسبت آینده تغییر خواهد کرد زیرا این کمیته عمرانی، پشتیبان بسیار بزرگی برای پروژه‌های عمرانی در سطح شهرستان است.
عالی‌ترین مقام دولتی در هندیجان گفت: به‌ عنوان نماینده دولت آینده بسیار روشنی برای این کمیته پیش‌بینی کرده و از عاملان این عمل خیر و مردم‌پسند تقدیر و تشکر می‌کنیم.
جعفری‌نسب بیان کرد: هیئت امنای این کمیته عمرانی ظرف کمتر از یک ماه فعالیت بسیار خوبی داشته و پروژه‌های مهمی را پیگیری و در دست اجرا دارند.
وی ضمن آرزوی توفیق برای اعضای هیئت امنای این کمیته عمرانی مردمی گفت: هیچ‌گونه وجهی بابت عوارض شهری از کسی در این کمیته دریافت نمی‌کنیم جز کمکی که به‌ وسیله نمایندگان خود اتحادیه‌های صیادی و تجاری دریافت می‌شود.
فرماندار هندیجان عنوان کرد: این مبالغ از راه مجاری قانونی صرف عمران و آبادانی شهرستان خواهد شد که این امر هم یکی از وظایف اصلی و قانونی فرمانداران برای جمع‌آوری کمک‌ها و مشارکت‌های مردمی است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *