فرماندار: بندر هندیجان آماده سرمایه‌گذاری در همه زمینه‌های تجاری و گردشگری است

خورنا وهاب شیرعلی : فرماندار هندیجان گفت : هر کسی بخواهد در هر زمینه شامل تجاری ، صید و صیادی و گردشگری، سرمایه‌گذاری کند، آمادگی کامل را داریم و شخص استاندار هم در این زمینه نظر مساعد دارد.
احمد جعفری‌نسب فرماندار هندیجان در حاشیه نخستین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بندر هندیجان، در گفت‌وگو با خبرنگار خورنا در این شهرستان اظهار کرد : هندیجان هنوز برای استان خوزستان معرفی نشده و ناشناخته مانده است.
وی با بیان اینکه هنوز ظرفیت‌های این بندر تجاری و صیادی و گردشگری را خوب معرفی نکرده‌ایم، افزود : استعدادهای بسیار زیادی در این بندر وجود دارد و با اینگونه همایش‌ها فاصله بین کار و سرمایه‌گذار کم می‌شود.
فرماندار هندیجان گفت : هرکسی بخواهد در هر زمینه شامل تجاری، صید و صیادی و گردشگری، سرمایه‌گذاری کند آمادگی کامل را داریم و شخص استاندار هم در این زمینه نظر مساعد دارد.
جعفری‌نسب تصریح کرد : امروز بندر سجافی توانایی کامل صادرات محصولات کشاورزی و دیگر محصولات را به کشورهای حوزه خلیج فارس به‌منظور واردات برخی از کالاهای مورد نیاز دارد.
وی ادامه داد : از همه سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری دعوت کرده و بسترهای لازم واردات و صادرات را برای تقویت این رویه روان‌سازی خواهیم کرد.
فرماندار هندیجان عنوان کرد : این قول را می‌دهم که با همت جوانان این شهرستان بندری، در آینده نزدیک، اتفاق بزرگی در راستای توسعه شهرستان بیفتد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *