برگزاری نخستین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بندر هندیجان

خورنا نخستین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری سه‌شنبه شب با حضور جمعی از مسئولان شهری و استانی در بندر هندیجان برگزار شد.

این همایش به همت فرمانداری شهرستان و اداره صنعت، معدن و تجارت و با حضور جمعی از مدیران کل استان و امام جمعه هندیجان و اساتید دانشگاهی و دانشجویان دانشگاه‌های آزاد و پیام نور و مسئولان محلی در محل سالن همایش خلیج فارس اداره ارشاد برگزار شد.

در ابتدای این همایش، فرماندار هندیجان اظهار داشت: هر شهروند و مسئولی دوست دارد شاهد توسعه شهر خود باشد و مسلما به نتیجه رسیدن در این امر نیازمند همت و مشارکت جمعی است.

احمد جعفری‌نسب افزود: همه ساله هزاران فرد با تجربه و دانا و کارآمد و متعهد در یک همایش یا سمینار گرد هم می‌آیند که در مباحث علمی و توسعه‌ای، مطالب و مقالاتی را جمع‌آوری کرده تا اینکه این نظرات و جمع‌بندی‌ها به نتیجه برسند.

وی ادامه داد: متاسفانه به علت عدم‌ توجه مسئولان امر، مسائل و نظرات و مقالات سرمایه‌گذاری رها شده و یا به دست فراموشی سپرده می‌شوند که با این رویه به شدت مخالفیم، زیرا در این ‌صورت همایش هیچ سودی برای مردم نخواهد داشت.

عالی‌ترین نماینده دولت در هندیجان با تاکید بر اینکه باید این‌گونه همایش‌ها استمرار داشته باشد و نتیجه‌گیری شود، گفت: باید برای توسعه یک شهرستان، یک بینش راهبردی و کاربردی درازمدت، کوتاه‌مدت و میان‌مدت تدوینی داشته باشیم تا بتوانیم شاخص‌ها و پتانسیل‌ها را شناسایی و معرفی کنیم.

منبع / فارس