دوره آموزشی امداد و کمک های اولیه درشرکت سیمان خوزستان با موفقیت انجام شد

خورنا:کارکنان شرکت سیمان خوزستان با حضور در دوره آموزشی با انواع کمک امداد و نجات و کمک های اولیه آشنا شدند .
shahram khademzade

شهرام خادم زاده رئیس هلال احمر شرکت سیمان خوزستان اظهارداشت : این دوره آموزشی با هدف تقلیل حوادث شغلی و ارایه آموزش های عملی و کاربردی و به منظور افزایش توانایی کمک رسانی ،پرسنل مسئولان ایمنی و بهداشت کاران به فرد مصدوم درمواقع بروز صدمات ناشی از کار تا رسیدن به مراکز درمانی برگزار شد.

ایشان یادآور شد: در این دوره آموزشی که به مدت سه روز در محل سالن کنفرانس هلال احمر شرکت سیمان خوزستان برگزار گردید، ۱۲۰ نفر از کارمندان ،بهداشت یاران،مسئولین ایمنی و سرپرستان قسمت در واحدهای مختلف، با شرکت در کلاسهای عملی و تئوری آگاهیهای لازم در خصوص روش های صحیح برخورد با فرد مصدوم،آشنایی با کمک های اولیه در هنگام شوک، آشنایی با انواع سوختگی ها و روش های صحیح کمک به فرد مصدوم و آموزش عملی امدادگری را فرا گرفتند.
خادم زاده افزود، آشنایی با اختلالات تنفسی و توانایی نجات بیمار، آشنایی با اختلالات گردش خون و انواع خون ریزی و توانایی نجات فرد مصدوم در مواقع اضطراری و نمایش فیلم های آموزشی را از دیگر مباحث ارائه شده دراین دوره برشمرد.

ایشان در پایان افزودن:بر خود وظیفه می دانم که از ریاست کارخانه سیمان خوزستان(مهندس حاج نائب) و مدیریت پشتیبانی کارخانه (مهندس ایلخاص )که همیشه در اجرای برنامه های آموزشی و فرهنگی با حمایت هایشان پشتیبان ما بودند تشکر و قدردانی کنیم.

لازم به ذکر است به شرکت کنندگان در این دوره آموزشی گواهینامه رسمی اعطا می گردد.