از طرح های کشاورزی متقاضیان ماهشهری حمایت می شود

خورنا:فرماندار بندر ماهشهر گفت: از طرح های بخش کشاورزی که توسط متقاضیان ماهشهری ارائه شود حمایت کامل می شود.

‘منوچهر حیاتی’ در جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی شهرستان بندر ماهشهر اظهار داشت: دولت عدالت محور تلاش ویژه ای برای توسعه بخش کشاورزی دارد.

وی ادامه داد: توصیه و خواست مقام معظم رهبری نیز خروج ایران از اقتصاد تک محصولی و عدم وابستگی به صادرات و فروش نفت است.

عالی ترین نماینده دولت در شهرستان بندر ماهشهر تصریح کرد: رسیدن به این امر مستلزم سرمایه گذاری و توسعه بخش کشاورزی است، چرا که در ایران اسلامی زیرساخت های لازم برای توسعه این بخش به خوبی فراهم است.

حیاتی بیان داشت: در این راستا و برای توسعه بخش کشاورزی اختیارات از رییس جمهور به استانداران و از استانداران به فرمانداران تفویض شده است.

وی خاطرنشان کرد: در جلسه ای نیز که اخیرا با استاندار خوزستان برگزار شد این طرح به خوبی شکافته و ۴۴۴ طرح از شهرستان بندر ماهشهر اعلام شد.

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر اضافه کرد: ۱۶۸ طرح از این ۴۴۴ طرح برای تامین اعتبارات و وام به بانک معرفی شده است.

حیاتی اظهار داشت: خوشبختانه تمام تلاش دولت برای برطرف کردن مشکلات و موانع توسعه بخش کشاورزی است و سرمایه گذاران برای اجرای طرح های خود هیچگونه نگرانی نداشته باشند.

وی ادامه داد: در بخش صنعت نیز دیدگاه مثبتی وجود دارد و اگر ارائه طرح ها از سوی سرمایه گذاران بخش خصوصی بتواند نیازهای منطقه را برطرف کند با جدیت حمایت خواهند شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندر ماهشهر با بیان اینکه مشکل بیکاری تبعات امنیتی نیز خواهد داشت، افزود: اگر از ظرفیت های شهرستان بندر ماهشهر به خوبی استفاده شود و با توسعه صنایع پایین دستی و همچنین بخش کشاورزی این مشکل برطرف می شود.

حیاتی با تاکید بر اینکه اشتغال نباید تنها در صنعت منحصر شود، بیان داشت: شهرستان بندر ماهشهر ظرفیت بسیار بالایی در بخش کشاورزی دارد که می تواند نقش بسیار موثری در ایجاد اشتغال پایدار داشته باشد.

وی افزود: تمام نهادها و ادارات مرتبط باید در این راستا تعامل و همفکری داشته باشند و متقاضیان اجرای طرح های کشاورزی نیز اطمینان داشته باشند که مجموعه شهرستان و دولت از آنها حمایت کامل کرده و با توجه به اختیارات کاملی که به کارگروه کشاورزی تفویض شده هیچ مانعی سر راه اجرای این طرح ها وجود ندارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *