برج پوشاک خوزستان برپا می‌شود

خورنا رییس خانه صنعت و معدن خوزستان با اشاره به اهمیت ایجاد برج پوشاک در استان، گفت: تسریع و تسهیل تولید، کاهش قیمت تمام شده، افزایش کیفیت و همسان‌سازی کیفیت تولید از جمله مزایای ایجاد برج پوشاک است.

فرامرز احمدی‌نژاد اظهارکرد:​ خوشبختانه در زمینه ایجاد این برج با شرکت شهرک​های صنعتی و سازمان صنعت و تجارت توافقاتی صورت گرفته است.

وی افزود: با راه‌اندازی این برج می‌توان واحدهای تولیدی پوشاک استان در یک جا متمرکز و آن‌ها را ساماندهی کرد. همچنین برنامه ما این است در این برج محلی را به عنوان نمایشگاه در نظر بگیریم که تولیدات تولیدکنندگان در معرض دید عموم قرار گیرد.

احمدی‌نژاد عنوان‌کرد:​ انتظار داریم واحدهای تولیدی علاقه‌مند به حضور در این برج آمادگی خود را اعلام کنند زیرا درنهایت ۵۰ واحد تولیدی می‌توانند در این برج مستقر شوند.

رییس خانه صنعت و معدن خوزستان گفت: در حال حاضر شهرک شماره یک و یا چهار به عنوان مکان این برج پیش‌بینی شده است که با نظرسنجی و توافق اعضا و متقاضیان حضور در برج، یکی از این ۲ مکان به عنوان محل برج انتخاب می‌شود.

وی با بیان این‌که تولید پوشاک یک مزیت در خوزستان است، خاطرنشان‌کرد: در حال حاضر صنعت پوشاک یکی از اشتغال‌زاترین صنایع دنیا است و این صنعت، صنعت سبزی است که می‌تواند با کمترین نقدینگی، بالاترین بهره‌وری و اشتغال را ایجاد کند.

مرجع / ایسنا