تیم پتروشیمی در مسابقات پینگ پنگ بلژیک شرکت می کند

خورنا: سرمربی تیم باشگاهی تنیس روی میز پتروشیمی بندر امام ماهشهر گفت: با توجه به آیین نامه لیگ از فدراسیون در خواست کردیم تا به تیم ما اجازه اعزام به مسابقات بین المللی را بدهند که موافقت شد.

پیمان حسنی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: طبق آیین نامه سازمان لیگ ۳ تیم اولی که موفق شدند بالای جدول رده بندی مسابقات لیگ را از آن خود کنند مجوز حضور در رقابت های بین المللی را نیز پیدا می کنند ما با توجه به اینکه در لیگ گذشته دوم شدیم از فدراسیون نیز این درخواست را کردیم.

حسنی از مخالفت فدراسیون در ابتدای مطرح شدن این بحث نیز خبر داد: بار اول که این پیشنهاد را مطرح کردیم آنها مخالفت کردند تا در جلسه فنی این درخواست بار دیگر مطرح شد و آن ها نیز را رضایت خود را اعلام کردند.

وی که در لیگ امسال نیز هم در رده جوانان و امید و هم بزرگسالان با وجود بازیهای معوقه امتیازات زیادی را کسب کرده است و شانس صدرنشینی و حضور در مسابقات بین المللی سال آینده را نیز دارد درباره مسابقه ای که امسال فدراسیون با حضور آن ها موافقت کرده است گفت: قرار است در مسابقات اپن بلژیک حضور یابیم که درمهرماه برگزار می شود دارای رنکینگ جهانی است .

پیمان حسنی ادامه داد: احتمال این که فدراسیون تنیس روی میز هم بازیکنانی را به این پیکارها بفرستد وجود دارد.

سرمربی تیم باشگاهی پتروشیمی بندر امام درباره حضور پوریا عمرانی در مسابقات سوئد نیز صحبت کرد: عمرانی بازیکن خوبی است و با توجه به اینکه هفته گذشته نیز در مسابقات اپن نوجوانان و جوانان لهستان حضور موثری داشت و بردهای زیادی به دست آورد افت بدنی پیدا کرده بود در نتیجه نتوانست در رقابت های سوئد خوب ظاهر شود این در شرایطی است که رقابت های بزرگسالان سوئد مسابقات به نسبت آسانی نیز بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *