اگر افرادی هست !

عجایب شهر دزفول جالبه !

به گزارش خورنا ، روناش به نقل از “وبلاگ پلاک دزفول” نوشت :

در همه شهرها مسئولانش پی گیر استقلاند و یک مدیر توانا و پرکار را به قول معروف “حلوا حلوا “می کنند ولی در شهر ما انگار حکایت بر عکسه، زمانی که امام جمعه محترم دزفول در خطبه هاش می گوید: “متاسفانه اخیرا شنیده شده عده ای تلاش می کنند تا دانشگاه علوم پزشکی دزفول به عنوان یک دانشگاه مستقل در استان خوزستان به زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز تبدیل شود که این اقدام مورد تایید مردم دزفول نیست.”

دانشگاه علوم پزشکی دزفول و مدیریتش واقعاً پر کار و پرتلاش بودند ، تغییر چرا؟! چرا برخی ها از ابتدایی که مسئولیت گرفته اند پی گیر تغییر در ریاست این دانشگاه هستند؟! راستی مگر اینهایی که دنبال این کارند چنین وظیفه ای در وظایف قانونی شان تعریف شده است؟!آیا در مدت ریاست دکتر صائمی و تیم همراهش تاکنون سکون بوده یا هر روز شاهد تحولی در حوزه درمان هستیم؟ دیروز دزفول چگونه بود امروز چگونه؟! یقیناً در هر مدیریتی نکات ضعفی وجود دارد ولی دلیل نمی شود که استقلال مجموعه ایی را به خطر بیندازیم که حرفمان به کرسی بنشیند.  واقعاً امان از قدرت!

در ضمن این “عده” اگر قدرتی دارند بودجه این دانشگاه را افزایش دهند که بدلیل کمبود بودجه و خرابی سیستم سرمایش مردم مجبور نباشند در ایام تابستان با خود بادبزن بیارند!

۱- این عده اگر زحمت می کشند لطف کنند تلاش خود را مصروف پروازهای دزفول نیز بنمایند که چرا یکدفعه با کاهش پرواز فرودگاه مواجه شد؟! آیا باید منتظر انتخاباتی باشیم تا با افزایش پرواز مواجه شویم؟!

۲- این افراد اگر واقعاً دلسوزند پی گیر امنیت شهر شوند و رایزنی کنند با وزراء مربوطه که کمبودهای این حوزه را برطرف کنند! تا سارقان با گستاخی تمام با اسلحه به سرقت نپردازند.

۳- این افراد اگر واقعاً دلشان برای مردم نگران است ، پی گیر حقیقی مشکلات روستا باشند و اگر پی گیری کرده اند بفرمایند تا کنون از جانب ایشان چه خدمتی شده است؟!

۴- تغییر مدیری که توانمند است که هنر نیست ، پیشنهاد ریاست دانشگاه علوم پزشکی دزفول به ریاست دانشگاه اهواز با حفظ سمت به زعم این افراد، کمکی به دزفول و رفع دغدغه های این افراد است یا خدایی ناکرده تهدید استقلال این دانشگاه تازه تاسیس که با شتاب خوبی کار خود را تاکنون انجام داده است ؟! یقیناً این افراد باید به اذهان عمومی پاسخگو باشند.

۵- این افراد اگر قدرت دارند و می توانند از نفوذشان استفاده کنند پی گیر این داستان شوند که چرا همه شهرهای استان اعتبارات دولتی دارند اما دزفول از اعتبارات دولتی نیز محروم است؟ این گفته و اعتراض شهردار دزفول است ، اگر توانی دارید این را پی گیری کنید.

۶- این افراد پی گیر راههای دزفول و یا خوزستان شوند که واقعاً غیراستاندارد و غیر ایمن هستند. جان مردم در خطر است .چند بار وزیر مربوطه را بازخواست کرده اند؟!

البته تحقیقات نگارنده حکایت از این دارد که “عده ای” در کار نیست، بلکه این کارها مربوط به یک نفر است ،نفری که دارای اهرم فشار است و با این اهرم می شود وزیری را متقاعد کرد، همین .  امید که این اهرم در راه درست و خدمت به مردم به کار رود؛درب همیشه روی یک پاشنه نمی چرخد برادران!

مابقی سخن بماند تا بعد!