فرماندار شادگان از اجرای عملیات آسفالت سایت مسکن مهر خبر داد

خورنا: فرماندار شادگان از اجرای عملیات آسفالت سایت مسکن مهر در این شهرستان خبر داد.

سعید فیوضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: پروژه مسکن مهر یکی از طرح‌های مؤثر دولت در راستای خانه‌دار کردن اقشار کم‌درآمد و بی‌بضاعت است.

وی افزود: با اجرای این طرح بسیاری از خانوارهایی که سال‌ها از نعمت خانه محروم بوده، به سرپناهی برای زندگی خود دست می‌یابند.

فرماندار شادگان با اشاره به اینکه پروژه مسکن مهر همچنان در شهرستان با جدیت دنبال می‌شود، گفت: دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید با تعامل مضاعف در راستای تکمیل پروژه مسکن مهر تلاش کرده و تعاونی‌ها را حمایت کنند.

وی با اشاره به اجرای عملیات آسفالت سایت مسکن مهر در شهرستان خاطرنشان کرد: شهرداری شادگان با جدیت هر چه تمام در راستای تکمیل پروژه مذکور ما را همراهی کرده و در این زمینه از هیچ کوششی فروگذار نیست.

فیوضی با تقدیر از عملکرد مطلوب شهرداری شهرستان خاطرنشان کرد: اداره برق شهرستان نیز در راستای تکمیل زیرساخت‌های تأسیسات برق سایت مسکن مهر شهرستان در حال اقدام عملیات لازم و رفع مشکل روشنایی این منطقه است.

وی در پایان گفت: با تکمیل زیرساخت‌های مسکن مهر، روند تکمیلی این پروژه سرعت بیشتری پیدا کرده و در موعد مقرر به بهره‌برداری می‌رسد.