ترمینال درون و برون استانی آبادان متمرکز می‌شود

خورنا: شهردار آبادان گفت: ترمینال درون و برون استانی منطقه در راستای رفاه حال شهروندان متمرکز می‌شود.

محمودرضا شیرازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: امروزه در همه شهرها شاهد متمرکز بودن ترمینال‌های درون و برون استانی هستیم.

وی با اشاره به جلسه اخیر این ارگان با حضور نمایندگان مختلف دستگاه‌های اجرایی شهرستان از جمله فرمانداری، پایانه‌ها، نیروی انتظامی، راه و ترابری، آب، برق، شورا در خصوص انتقال ترمینال درون استانی به مکانی دیگر گفت: با رایزنی و تصمیم‌گیری‌های انجام شده مقرر شد که ترمینال درون استانی به مکان ترمینال بیرون از شهر انتقال داده شود.

شیرازی تصریح کرد: قرار شده این موضوع در شورای تأمین شهرستان و همینطور شورای سلامت مطرح شود که اگر به تصویب رسید این کار امسال اجرایی شود.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه ترمینال برون استانی در چند کیلومتری شهر واقع شده، تدابیری برای تردد شهروندان و مسافران به این مکان اندیشیده شده است.

مدیر سامانه شهری آبادان ادامه داد: در جلسه مذکور، سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی‌ حضور داشته و مقرر شد در ساعات مختلف شبانه‌روز خط ویژه اختصاصی برای رفع مشکل تردد شهروندان به‌ویژه دانشجویان راه‌اندازی شود.

شیرازی در پایان از تعامل مطلوب شهروندان با این شهرداری تشکر کرد و افزود: همه تلاش این ارگان در راستای رفاه حال شهروندان است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *