قرائت‌خانه امیدیه احداث میشود

خورنا: رییس اداره کتابخانه‌های عمومی امیدیه از احداث قرائت‌خانه‌ای در پارک دانشجو خبر داد.

فرح شیرعلی گفت: شهردار امیدیه در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی این شهرستان متعهد شد قرائت‌خانه‌ای ‌‌به مساحت ۱۰۰ مترمربع در پارک دانشجو این شهرستان احداث کند و به کتابخانه‌های عمومی تحویل دهد.

لامی‌زاده، فرماندار و رییس انجمن کتابخانه‌های عمومی،  نیز در این جلسه گفت: بدون شک هرچه در مسایل فرهنگی هزینه کنیم هزینه نیست بلکه سرمایه‌ای که به رشد و بالندگی جامعه کمک می‌کند. توسعه کتابخانه‌های عمومی و اعتلای فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی از اولویت‌های فرهنگی در شهرستان است و کتابخانه‌های عمومی باید محور توسعه همه جانبه باشند.

لامی‌زاده اظهار امیدواری کرد با همکاری اعضای انجمن تحولی در زمینه کتابخانه‌های عمومی و ارتقای فرهنگ کتاب‌خوانی و مطالعه در شهرستان ایجاد شود.

در این جلسه مصوب شد شهرداری امیدیه برای تبلیغات و اطلاع‌رسانی برنامه‌های اداره کتابخانه‌های عمومی و مسابقات فرهنگی بیلبوردهای خود را در سطح شهرستان در اختیار اداره کتابخانه‌های عمومی قرار دهد تا تمامی فعالیت‌های آن به طور وسیع و عمومی اطلاع‌رسانی شود.

همچنین ادارات باید ایستگاه‌های مطالعه کوچکی در سطح ادارات برای ساعات بیکاری کارمندان و مراجعه‌کنندگان به دستگاه‌های اجرایی ایجاد کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *