برخورد جدی با عرضه کنندگان مواد لبنی فله در سوپر مارکتهای رامشیر

رضا اکبری – خورنا صبح امروز هفتمین جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان رامشیر به ریاست فرماندار در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل جلسه داد.

فرماندار رامشیر در این جلسه با بیان اینکه امنیت غذایی مردم مهمترین کار ویژه شورای سلامت شهرستان است تأکید کرد: با توجه به بیماریهای ناشی از مصرف شیر و لبنیات آلوده شبکه بهداشت و درمان با تشکیل کمیته ای از عرضه و فروش لبنیات فله در فروشگاههای غیر بهداشتی و سوپر مارکتها شدیدا جلوگیری نماید و با متخلفین برخورد جدی نماید.

سعید فیوضی ابراز امیدواری کرد : با پیگیری های صورت گرفته در آینده ای نزدیک تسهیلاتی از سوی بانکهای برای نانوایان به منظور تعمیران و فراهم نمودن محیطی سالم و بهداشتی جهت پخت نان ارائه شود.

سعید فیوضی در ادامه با اشاره به اینکه شهر رامشیر به دلیل عدم وجود سیستم فاضلاب و موقعیت سوق‌الجیشی در یک منطقه پست واقع شده و همواره با مشکل دفع آب‌های سطحی روبرو بوده است، تصریح کرد: خوشبختانه با پیگیری ها و تدابیر لازم در شهرستان با همکاری همه دستگاهها پیش از شروع فصل بارندگی ، بر خلاف سنوات گذشته مشکلی در دفع آبهای سطحی و عبور و مرور در شهرستان وجود نداشت و این روند تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

گفتنی است در این جلسه مصوبات ششمین جلسه شورای سلامت شهرستان مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد از این پس کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی در بخش مشراگه نیز برگزار گردد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *