چند خبر کوتاه از فوتبال هندیجان

خورنا: خبر اول: مسابقات فوتبال بزرگسالان باشگاههای هندیجان با شرکت ۹ تیم از یکم تیرماه آغاز می شود. پس از یک تآخیر چهار ساله هیئت فوتبال با تمهیدات ویژه سعی در برگزاری هر چه بهتر این مسابقات دارد. به همین منظور هفته آینده در محل فرمانداری هندیجان، جلسه ای با حضور سرپرست اداره ورزش و جوانان، فرماندار، شهردار، رییس دادگستری، فرمانده نیروی انتظامی، شورای شهر و رییس بهداشت و درمان هندیجان در خصوص برقراری ایجاد نظم و امنیت، مسایل انظباطی و دیگر مسائل مربوطه تشکیل خواهد شد.

خبر دوم: تیم فوتسال نوجوانان پرسپولیس هندیجان که به فینال مسابقات لیگ برتر خوزستان راه یافته بود به دلیل استفاده از بازیکنان صغر سنی در آستانه محرومیت قرار گرفت. فینال مسابقات که قرار بود بین تیمهای پرسپولیس هندیجان و شهیدبهزادی گتوند برگزار شود به همین علت تا اطلاع ثانوی و بررسی کمیته برگزاری مسابقات انجام نمی شود.

خبر سوم: عدم پرداخت ورودی از سوی تیم فوتسال بزرگسالان پرسپولیس هندیجان موجب شد بازی این تیم در هفته هفتم لیگ دسته یک خوزستان لغو گردد. مبلغ ورودی یک میلیون تومان می باشد که اگر تیم پرسپولیس این مبلغ را تا اواخر هفته جاری پرداخت نکند از ادامه مسابقات باز خواهد ماند. همچنین تیم فوتسال جوانان این باشگاه که به عنوان نماینده استان خوزستان باید در مسابقات کشوری حضور پیدا کند احتمال دارد بدلیل مسائل به وجود آمده کنار گذاشته شود. اتفاقات رخ داده برای تیم فوتسال پرسپولیس، فوتبال هندیجان را تحت تآثیر خود قرار داده است. تیم پرسپولیس هندیجان به سرمربیگری توفیق عبادی و سرپرستی سید امین موسوی برای اولین بار در تمام رده های سنی فوتسال خوزستان شرکت نموده است.

خبر چهارم: تیم فوتبال پیشکسوتان هندیجان که برای انجام یک دیدار دوستانه به سردشت زیدون رفته بود با نتیجه ۴ بر ۴ مقابل پیشکسوتان این شهر متوقف شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *