رئیس شورای اسلامی شهر اهواز در منطقه شش

خورنا نایب رئیس شورای اسلامی شهر اهواز از پل روگذر کوی علوی واقع در منطقه ۶ شهرداری اهواز بازدید کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی کلانشهر اهواز؛ ناجی سواری با روز گذشته با حضور در محلات مختلف منطقه ۶ شهرداری اهواز با اهالی به گفت و گو نشست و بر رفع مشکلات موجود تاکید کرد.

سواری در جریان این بازدید اظهار داشت: بازار میوه و تره بار واقع در خیابان کیان که حدود ۲۰۰ دستفروش را در خود جای داده است پیش از این در ۶۸ متری کوی علوی(شلنگ آباد)مستقر بود که بعد از احداث پل رو گذر علوی به دلیل مسدود شدن دهانه پل توسط دستفروشان عملیات مقابله با سد معبر در آن انجام گرفت.

وی یکی از مشکلات اصلی منطقه را وجود بازارچه کوی علوی عنوان کرد و افزود: به دلیل وجود این بازارچه ، ساکنان کوی علوی از داشتن ایستگاه تاکسی و اتوبوس محرومند، زیرا این بازارچه در وسط خیابان اصلی این منطقه واقع شده و آنچه که مسلم است. این بازارجه به نوعی به منطقه کوی علوی تحمیل شده است.

نایب رئیس شورای اسلامی کلانشهر اهواز ادامه داد: یکی از نکات حائز اهمیت در میان این بازارچه، وجود آموزشگاههای ام البنین و هنرستان مولوی است که وجود این بازارچه برای دانش آموزان این آموزشگاهها مشکلاتی همچون عدم امنیت در تردد را ایجاد نموده است.

ناجی سواری با بیان اینکه بارها موضوع امنیت فضاهای عمومی در شورا مطرح شده است اذعان داشت: اگر شهروندان نتوانند به درستی از فضاهای عمومی طراحی شده برای شهر استفاده کنند. این موضوع در تضاد با هدف ایجاد این فضا هاست.

این عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز تصریح کرد: شواهد حاکیست پل روگذر علوی بدلیل تجمع اراذل و اوباش در حاشیه پل به مکانی ناامن و پاتوقی برای تجمع خلافکاران تبدیل شده که نظم و آسایش را از مردم این منطقه سلب نموده است.

سواری در بخش دیگری از سخنانش گفت: رفع کامل مشکلات این منطقه نیازمند تلاش و توجه مضاعف مدیریت شهری است. از این رو نیاز است مکانی مناسب و مطلوب در نظرگرفته شود و این بازارچه ساماندهی و به مکان مورد نظر منتقل گردد.

وی نقش شورایاری ها را در تامین امنیت و ارائه گزارش مشکلات مناطق به نهادهای مسئول مهم دانست و گفت:شورایاری ها می توانند نیاز و مشکلات محلات را به نیروی انتظامی و شهرداری منتقل کنند تا اقدامات لازم سریع تر انجام پذیرد.

ناجی سواری در پایان خاطرنشان کرد: شورای اسلامی کلانشهر اهواز به منظور رفع مشکلات شهروندان در مناطق مختلف به طور جدی پیگیر توسعه شهر و تسریع در خدمات رسانی مجموعه مدیریت شهری به شهروندان می باشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *