چرا جهانگردان می گویند شهر جهانی شوشتر نباید بیکار داشته باشد؟

خورنا جهانگردان و توریستهای خارجی که خبرنگار سایت خبری – تحلیلی پیک شوشتر با آنها مصاحبه نموده است ، بارها گفته اند که شهر جهانی شوشتر چرا مشکل بیکاری و اشتغال دارد؟

جهانگردان بارها به خبرنگار سایت خبری پیک شوشتر می گویند ما جوانان زیادی در خیابانهای شوشتر می بینیم که بدون هدف پرسه می زنند و این نشان می دهد که شوشتر خیلی بیکار دارد .

این جهانگردان می گویند امکان ندارد اگر از فرصت گردشگری پیش آمده در شوشتر استفاده گردد باز هم مشکل بیکاری و اشتغال داشته باشد و اگر شوشتر هنوز با مشکل بیکاری دست و پنجه نرم می کند به دلیل عدم استفاده از ظرفیت گردشگری و توریست در شوشتر می باشد .

جهانگردان در شوشتر معتقد هستند اگر مسئولان این شهرستان اقدام به راه اندازی تعداد فراوانی هتل ، هتل سنتی ، رستورانهای متعدد و شیک ، کافی شاپ ، تقویت و حمایت از محصولات سنتی شوشتر مانند : ماست موسیر ، کلوچه محلی ، خورشت آلو ، محصولات بافتنی و دستی نمایند قطعا بیکاری در شوشتر برای همیشه ریشه کن خواهد شد .

جهانگردان می گویند مسئولان شوشتر باید نگاه ویژه به گردشگری و توریست در این شهر جهانی داشته باشند و برای بخش توریست در شوشتر برنامه ریزیهای زود بازده داشته باشند .

سایت خبری – تحلیلی پیک شوشتر با درخواست جهانگردان در شوشتر که این مطلب منتشر بشود تا هم مسئولان و هم مردم شوشتر با خواندن آن ، این راهکار را دنبال نمایند و مشکل بیکاری شوشتر را برطرف نمایند ، اقدام به انتشار این مطلب نمود . امید است که این راهکار جهانگردان مورد قبول مسئولان قرار گیرد و برنامه ریزیهای ویژه در این خصوص صورت گیرد و جوانان نیز از این راهکار جهانگردان استقبال نموده و ایده های اشتغالزایی خود را جامه عمل بپوشانند ./