بسترسازی ساحل‌ رودخانه شهر زهره در هندیجان انجام میشود

خورنا: شهردار شهر زهره هندیجان از بسترسازی ساحل‌ رودخانه این منطقه به‌منظور ایجاد فضای تفریحی مطلوب و مناسب برای شهروندان و مسافران خبر داد.

عبدالحسین قنواتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: با توجه به سفر اخیر استاندار خوزستان به شهر زهره در راستای بسترسازی ساحل‌ رودخانه این منطقه تمهیداتی اندیشیده شد.

وی افزود: در این راستا دستگاه‌های اجرایی منطقه نیز موظف به تعامل و مشارکت جدی در این پروژه شدند.

شهردار شهر زهره هندیجان تصریح کرد: برای این منظور درختانی با ریشه‌هایی محکم و پیوسته با ارتفاع ۱۰ متری برای کاشت در ساحل رودخانه زهره فراهم شده و به زودی اجرایی شدن این عملیات محقق می‌شود.

وی اضافه کرد: سازمان آب و برق استان خوزستان نیز در این زمینه تعامل و همکاری بسیار مطلوبی را پذیرفته و در دستور کار قرار داده است.

قنواتی خاطر نشان کرد: با تکمیل این پروژه، فضای تفریحی مناسب و مطلوبی برای اوقات فراغت شهروندان و مسافران فراهم و قابل استفاده می‌شود.

به گفته وی راه‌اندازی قایق‌سواری در این رودخانه یکی از مواردی است که با بسترسازی ساحل‌ آن انجام شده و صورت می‌گیرد.

وی در پایان ضمن تشکر از استاندار خوزستان و دیگر مسئولان شهری و استانی به‌ویژه خدمات بی‌دریغ اعضای شورای شهر این منطقه اظهار کرد: امیدواریم با حمایت مضاعف مسئولان استانی بیش از پیش در راستای بهسازی و زیباسازی این منطقه گام برداشته شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *