اقدامی دیگر در صیانت از محیط زیست از سوی قدیمی ترین تولید کننده نفت کشور

خورنا شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در یک اقدام بدیع و در چارچوب صیانت از محیط زیست ، پسماندهای تر و خشک خود را تفکیک و بازیافت می کند .

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، جلسه بررسی و رسیدگی به بازیافت پسماندها با حضور کارشناسان و مسئولان اداره محیط زیست ، رئیس روابط عمومی و رئیس خدمات مهندسی نفت و گاز مسجدسلیمان و همچنین نماینده شهرداری برگزار گردید .

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مسجدسلیمان در این جلسه با تأکید بر اهمیت حفاظت از محیط زیست و همچنین اهمیت بازیافت پسماندها خواستار اجرایی شدن مدیریت پسماند با حضور و مشارکت کلیه دستگاه های دولتی شد .

بهروز نجاتی با تقدیر از مشارکت فعالانه و همیشگی نفت در حفاظت از محیط زیست گفت : توانمندی و ظرفیت مناسبی که در سیستم صنعت نفت وجود دارد بر هیچ کس پوشیده نیست و برای شروع این کار نو و گسترش فرهنگ تفکیک پسماندها از مبداء در میان آحاد جامعه به مشارکت و همکاری نفت احتیاج داریم .

در این جلسه مقرر گردید اجرای طرح مدیریت پسماند ها و تفکیک زباله از مبداء بصورت پایلوت در منازل سازمانی کوی شهید چمران و کوی مهدی (عج) و مجموعه ادارات نفت توسط این شرکت
انجام شود .

همچنین در ادامه این طرح ، شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با همکاری اداره محیط زیست اطلاعات پایه وضعیت کلی پسماند خانوارهای مشمول طرح را جهت بررسی و شناسایی نقاط ضعف و قوت تهیه می نمایند .