بنکداران راهی جز رفتن ندارند/ بنکداران باقیمانده در هسته مرکزی اهواز تعطیل می شوند

خورنا / مدیر پیشگیری از تخلفات شهری شهرداری اهواز از پایان مهلت خروج بنکداران از هسته مرکزی شهر و اجرای بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداریها در خصوص تعطیلی این اماکن، از امروز خبر داد.

بهزاد مشکوری اظهار کرد: پس از صدور اخطاریه های مکرر مبنی بر لزوم تخلیه انبارهای فروش مواد غذایی و محل عمده فروشان و بنکداران، تعطیلی این مکان ها در خیابان های وکیلی، خوانساری و نظری پور در هسته مرکزی شهر از امروز یکم آذرماه آغاز شد.

وی ادامه داد: این اقدام با همکاری اداره اماکن و عوامل انتظامی، تا اجرای کامل و قطعی بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها و خروج بنکداران، در هسته مرکزی شهر ادامه می یابد.

مدیرپیشگیری از تخلفات شهری شهرداری اهواز گفت: وجود بنکداران در هسته مرکزی شهر موجب ایجاد ترافیک، بی نظمی و مشکلات بهداشتی در این نقطه شده بود که لزوم و ضرورت خروج بنکداران از هسته مرکزی شهر به طور جدی پیگیری شد و هم اکنون به اجرا رسید.

مشکوری اظهارکرد: خوشبختانه بیشتر بنکداران در اجرای قانون، تعامل و همکاری بسیار خوبی با شهرداری و دیگر عوامل داشته اند و به موقع از هسته مرکزی شهر خارج شدند. اکنون تنها تعداد کمی از این واحدها در هسته مرکزی شهر مانده اند که درباره انان قانون قطعا در هر شرایطی اجرا خواهد شد.

منبع / عصر جنوب

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *