مسولان ماهشهر به فکر تیم صنایع پتروشیمی باشند

خورنا ‘مهران حاتمی’ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران  افزود: بازی چندان سختی نداشتیم و با اختلاف بالایی به پیروزی رسیدیم.

وی اظهار داشت: تیم صنایع با بازیکنان جوان و بومی در لیگ برتر شرکت کرده و نیاز به حمایت مسوولان ماهشهری دارد در غیر اینصورت فصل سختی در پیش خواهد داشت.

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش در این دیدار افزود: بازیکنان ما در این دیدار خوب بازی کردند اما می توانستند بهتر از این باشند.

وی گفت: تیم حریف را در دقایقی از بازی دست کم گرفتیم اما خیلی زود به خود آمدیم و بر بازی مسلط شدیم.

حاتمی افزود: بازیکنان باید در دیدارهای بعدی با تمام توان به مصاف حریفان بروند و نباید هیج تیمی را دست کم بگیرند.

وی با تشکر از حمایت هواداران ماهشهری اظهار کرد: هواداران دو تیم با عشق و علاقه از تیم محبوب خود حمایت کردند و باعث زیباتر شدن بازی شدند.

** عموری نژاد: نتیجه گرفتن در بازی های حساس مستلزم حضور بازیکنان باتجربه است

سرمربی تیم بسکتبال صنایع پتروشیمی ماهشهر بعد از شکست مقابل پتروشیمی بندر امام گفت: نتیجه گرفتن در بازی های حساس مستلزم حضور بازیکنان باتجربه است.

‘علی عموری نژاد’ افزود: امروز تیم پتروشیمی بندرامام در یک بازی یکطرفه موفق به پیروزی شد و دلیل آن حضور بازیکنان با تجربه در این تیم بود.

وی اظهار داشت: تیم پتروشیمی بندرامام با در اختیار داشتن بازیکنان با تجربه و ملی پوش برتری خاصی در این دیدار داشت و بازیکنان ما نتوانستند در مقابل این تیم ایستادگی کنند.

سرمربی تیم بسکتبال صنایع پتروشیمی ماهشهر خواستار حمایت مسوولان ماهشهری شد و افزود: ما شرایط خوبی از نظر مالی نداریم و حمایت شویم.

وی گفت: در صورت عدم حمایت مسوولان نتیجه گیری در لیگ برتر غیر ممکن و حتی خطر سقوط به لیگ دسته یک هم ما را تهدید می کند.

تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام روز دوشنبه در هفته سوم لیگ برتر بسکتبال باشگاه های ایران، تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر را شکست داد.

منبع / ایرنا