فرماندار بندرماهشهر در بازدید از دفتر خورنا بیان داشت؛

رادیو ماهشهر از سراسر استان قابل دریافت است/ برگزاری مسابقات جهانی کونگ فو در ماهشهر/ بخش خصوصی پتانسیل های بی نظیر ماهشهر را از دست ندهد

خورنا فرماندار بندر ماهشهر صبح امروز در بازدید از دفتر مرکزی پایگاه خبری خورنا در اهواز از روند کار در این پایگاه خبری آشنا شد و گفتگوی ویژه ای نیز با خورنا انجام داد.

فرماندار محترم بندر ماهشهر در این نشست بیان کردند: در سلسله جلسات انجام شده در فرمانداری ماهشهر مقرر شد که ادارات و سازمان های این شهرستان در برگزاری نشست های خود از اصحاب رسانه دعوت  به عمل بیاورند و همچنین در هر نشست یکی از خبرنگاران به نمایندگی از دیگران صحبت میکند.

وی در خصوص افتتاح رادیو ماهشهر با نام «صنعت» اظهار داشت: مشکلات تجهیزاتی و زیرساختی رادیو استانی صنعت با مرکزیت ماهشهر به کمک متخصصان ایرانی بر طرف شده و زیر ساخت های مورد استفاده نیز نصب و راه اندازی شده اند و دوره های ازمایشی این کانال رادیویی تا اواخر همین هفته انجام خواهد شد.

قمر در خصوص رادیو صنعت ماهشهر خاطرنشان کرد: این رادیو در فاز اول قرار است استان خوزستان را پوشش دهد و در تمام استان قابل دریافت است اما تجهیزات استفاده شده به حدی قوی هستند که توانایی پخش ملی نیز خواهد داشت.

دکتر قمر درخصوص برگزاری مسابقات جهانی کونگ فو در بندر ماهشهر چنین بیان کردند: طی نشست های متعددی که انجام شد مقرر شده است  از ۳۵ کشور جهان از جمله آمریکا، آلمان، اسپانیا، ژاپن، چین و دیگ کشورهای بنام جهان تیم های کونگ فو به مسابقات جهانی ماهشهر اعزام شوند .

قمر خاطر نشان کرد:  تشکیل این چنین مسابقاتی در سطح جهانی می تواند  به مستحکم شدن و بهبود  روابط در مذاکرات هسته ای بی نجامد و بازخورد مثبتی را دریافت کنیم.

وی ادامه داد: قابل ذکر است که  مجمع جهانی کونگ فو  نیز در همین راستا در بندر ماهشهر برگزار می شود. این مسابقات بالطبع میتواند نقطه آغازی برای ایجاد روابط  خارجی با کشور های  همسو باشد در حاشیه این مسابقات نمایشگاه های بین المللی در خصوص صنایع دستی و غیره برای علاقه مندان به این  صنعت برگزار می شود .

منصور قمر گفت: به زودی عملیات اجرایی ساختمان اداری بندر تجاری ماهشهر آغاز میشود و با سرانجام رسیدن این موضوع، بندرماهشهر می تواند نقطه عطفی در پیشرفت اقتصاد صنعتی مردم شهید پرور بندر ماهشهر باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرماهشهر با بیان این نکته که “سرمایه گذاران پتانسیل های بی نظیر ماهشهر را از دست ندهند”، اظهار کرد: بخش خصوصی بالطبع می تواند ظرفیت های جدید  رار در بندر تجاری ماهشهر ایجاد کند که در همین  راستا  کمیته ای را تحت عنوان  ” کمیته توسعه ” تشکیل داده ایم در این کمیته سرمایه گذاران محترم می توانند ورود کنند و هر  قسمت از این پروژه عظیم  را  بر عهده گیرند .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • حدیث سلام و خداقوت من علاقه بسیار زیاد و البته استعداد فراوانی در زمینه همکاری با رادیو دارم. چطور می تونم بعد از افتتاح رادیو ماهشهر باهاش همکاری داشته باشم؟آیا برای انتخاب عوامل رادیو فراخوان میدن؟
  • اميد سلام من خیلی علاقه واستعدادبرای کارخبرنگاری دارم چطورمیشه کارکنم؟کسی اگراطلاع داره لطفانظربده سپاس
  • ناشناس آیا برای همکاری در رادیو ماهشهر فراخوان میدید