مجتمع بزرگ تفریحی و سرگرمی حمیدیه و ساختمان جدید دانشگاه پیام نور احداث می‌شود

خورنا مجتمع بزرگ تفریحی و سرگرمی درحمیدیه و با اعتباری بالغ بر۲۰ میلیارد ریال درمحور سوسنگرد به اهواز (مسیر راهیان نور) احداث می‌شود.

فرماندار شهرستان حمیدیه اعلام کرد: مجتمع بزرگ تفریحی و سرگرمی شامل بازارچه، شهربازی، قایق سواری درکانال‌های آب مسیر در حمیدیه، رستوران‌های بین راهی و استراحتگاه، با اعتباری بالغ بر۲۰ میلیارد ریال در محور سوسنگرد به اهواز (مسیرراهیان نور) احداث می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، دغلاوی افزود: این پروژه در مراحل تعیین پیمانکار بسر می‌برد و بزودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی همچنین از احداث ساختمان جدید دانشگاه پیام نور شهرستان حمیدیه در زمینی به مساحت ۵ هکتار خبر داد و افزود: کلنگ احداث آن با هماهنگی این دانشگاه در۱۶ آذرماه امسال به مناسبت روز دانشجو زمین زده می‌شود.

به گفته وی دانشگاه پیام نور شهرستان حمیدیه هم اکنون با ۲۸۰ دانشجو در یک باب مدرسه دایر است که با احداث ساختمان جدید این دانشگاه، شاهد رشد کیفی و کمی آموزشی در این شهرستان خواهیم بود.

دغلاوی به سایر طرح‌های عمرانی در دست اقدام شهرستان حمیدیه اشاره کرد و گفت: طرح بهسازی روستاهای شهرستان حمیدیه با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار، احداث استخر سرپوشیده ورزشی و تفریحی، احداث ۳ باب سالن فوتسال هرکدام با اعتباری بالغ بر۱۸۰۰ میلیارد ریال از جمله طرح‌های دیگری است که درحمیدیه در دست اقدام هستند که ۲ باب سالن فوتسال مذکور آماده بهره برداری است.

فرماندار شهرستان حمیدیه افزود: طرح احداث بازارچه میوه و تربار حمیدیه با یک هکتار مساحت و ۱۰ میلیارد ریال اعتبار دردست اجرا است که بزودی تحویل می‌شود. این بازارچه دارای ۱۸۰ غرفه است که درگام نخست برای ۱۸۰ نفر فرصت شغلی مستقیم ایجادمی کند.

دغلاوی نسبت به استقرار دفتر نمایندگی ادارات کل استان خوزستان در شهرستان حمیدیه برای پیشرفت کار‌ها تاکید کرد و گفت: ۶ هکتار زمین برای احداث ساختمان فرمانداری و سایر ادارات در حمیدیه پیش بینی و زمین مربوطه آماده احداث ساختمان است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • محسن اگر این حرف ها به واقعیت. تبد یل بشود. خیلی خوب است