برای ساخت مسکن مهر در شادگان، سهم آورده ۵ میلیون تومانی ملاک است

خورنا: رئیس مسکن و شهرسازی شادگان گفت: سهم آورده ۵ میلیون تومانی ملاک ادامه روند ساخت و ساز مسکن مهر در این شهرستان است.

هاشم بالدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: پروژه مسکن مهر این شهرستان با وجود معارض و مشکلات در پیش‌رو همچنان در حال ادامه کار و تکمیل است.

وی افزود: متأسفانه این پروژه در شهرستان شادگان با کم‌لطفی مواجه شده و شهروندان استقبال چشمگیری از آن نداشته‌اند.

رئیس مسکن و شهرسازی شادگان یکی از دلایل کمبود متقاضی مسکن مهر را در این منطقه عدم گرایش به فرهنگ آپارتمان نشینی عنوان کرد و گفت: این امر مربوط به عدم میل و رغبت مردم بومی شهرستان به سبک زندگی آپارتمان نشینی است.

وی تصریح کرد: به همین دلیل سهم آورده اعضای تعاونی مسکن مهر در شهرستان بسیار کم بوده و تنها در صورت ارائه ۵ میلیون تومانی این سهم ادامه روند ساخت و ساز مسکن مهر در شهرستان امکان‌پذیر است.

بالدی با اشاره به اینکه این پروژه با برخورداری از ۳۰۸ واحد فعال هم‌اکنون در شهرستان پیگیری می‌شود، اضافه کرد: مردم این منطقه به منازل و سیستم زندگی سنتی علاقه بیشتری نشان داده و متأسفانه از پروژه مسکن مهر در شهرستان زیاد استقبال نمی‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: عدم استقبال شهروندان از طرح مسکن مهر برابر با عدم پرداخت سهم آورده اعضای تعاونی‌ها بوده و این روند مطمئناً در کندی تکمیل پروژه مؤثر است.

رئیس مسکن و شهرسازی شادگان  همچنین عنوان کرد: تنها ملاک مسکن مهر شهرستان پرداخت سهم ۵ میلیون تومانی سهم آورده توسط اعضای تعاونی‌ها بوده که امیدواریم با حمایت و توجه مضاعف اعضا بیش از پیش محقق شود.

وی در پایان گفت: همه تلاش ما در راستای ارتقای سطح رفاهی و آسایشی شهروندان و تکمیل این پروژه برای در اختیار گذاشتن اعضای تعاونی‌ها است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • هاشم بالدی متأسفانه بجای سمت مسکن و شهرسازی از تعاونی مسکن به اشتباه نام برده شده است لطفا اصلاح فرمایید .