فرماندار شادگان از تسریع در تکمیل عملیات آسفالت مناطق روستایی شادگان خبر داد

خورنا: فرماندار شادگان ظهر امروز در بازدید از مناطق روستایی این شهرستان بر تسریع تکمیل عملیات آسفالت و بهسازی مناطق تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان سعید فیوضی ظهر امروز در بازدید از مناطق روستایی این شهرستان که با حضور مسئولان محلی انجام گرفت، اظهار کرد: توجه به مناطق روستایی از کارهای در اولویت فرمانداری این شهرستان است.

وی افزود: مسئولان این منطقه در راستای رفاه حال ساکنان شهر و روستای شادگان از هیچ تلاشی فروگذار نبوده و در این راستا اقدامات مطلوبی را در دستور کار قرار داده‌اند.

فرماندار شادگان تصریح کرد: اجرای زیباسازی، جمع‌آوری زباله و نخاله‌ها همچنین پاکسازی مناطق از جمله اقداماتی است که در دستور کار دستگاه‌های اجرایی شهر و روستای این منطقه در نظر گرفته شده است.

وی خطاب به دهیاران و بخشداران این منطقه خاطر نشان کرد: تکمیل عملیات آسفالت و بهسازی مناطق روستایی این شهرستان پیگیری و در راستای سریع روند اجرایی آن اقدام شود.

فیوضی همچنین عنوان کرد: دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی موظفند ظاهر روستاها را آراسته و در شأن مردم حفظ کنند.

وی افزود: متأسفانه به دلیل نبود امکانات و اعتبارات مورد نیاز فعالیت دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی روستاها در زمینه ارتقای شاخص‌های زیست محیطی دارای کاستی‌هایی است که امیدواریم با حمایت مسئولان امر بیش از پیش محقق شود.

فرماندار شادگان خاطر نشان کرد: دهیاری‌ها، ۴۷ وظیفه تعریف شده بر عهده دارند که مهمترین آن بهبود وضعیت زیست محیطی روستاها است.

وی در پایان اظهار کرد: امیدواریم با تعامل و مشارکت مضاعف مسئولان شهری و استانی، زمینه پیشرفت توسعه روستاهای این منطقه فراهم و هموار شود.