راه‌اندازی تعاون روستایی در شهرستان حمیدیه

خورنا پیش از ظهر امروز در مراسمی با حضور معاون اداری و مالی تعاون روستایی استان، فرماندار شهرستان و جمعی از مسئولان، نخستین مسئول تعاون روستایی در شهرستان حمیدیه معرفی شد.

در این جلسه معاون اداری مالی مدیریت تعاون روستایی خوزستان اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرستان حمیدیه به لحاظ کشاورزی دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی بوده و چهار شرکت تعاونی روستایی و کشاورزی و زنان در شهرستان حمیدیه فعالیت دارند و به کشاورزان و روستائیان خدمات‌رسانی می‌کنند.

حمید اسدی افزود: این شرکت‌ها که تاکنون تحت نظارت اداره تعاون روستایی شهرستان اهواز اداره می‌شدند با توجه به شهرستان شدن حمیدیه تصمیم بر راه‌اندازی اداره تعاون روستایی در این شهرستان کرده که از این پس توسط این اداره حمایت می‌شود.

فرماندار حمیدیه در ادامه از زحمات و تلاش‌های سید شریف رئیس اداره تعاون روستایی اهواز تشکر کرد و گفت: طبق اصل ۴۴ قانون اساسی کارها باید به دست مردم سپرده شود که تعاونی‌های روستایی مصداق بارز اجرای این اصل هستند.

قاسم دغلاوی در پایان برای هماهنگی بیشتر بین شرکت‌های تعاونی خواستار تشکیل اتحادیه تعاونی روستایی در این شهرستان شد.

در این جلسه مهدی خواجوی به عنوان نخستین مسئول تعاون روستایی شهرستان جدید التاسیس حمیدیه معرفی و منصوب شد.

وی پیش از این در سمت های مشاور مدیر، رئیس کمیته نظارت و رئیس اداره امور عمومی مدیریت تعاون روستایی خوزستان و مسئول حراست شرکت خدمات حمایتی استان مشغول به خدمت بوده است.

منبع / فارس