شش زمین چمن مصنوعی در آبادان احداث می شود

خورنا / محمودرضا شیرازی در گفتگو با خبرنگاران  اظهار کرد: شهرداری آبادان در حال برنامه برنامه ریزی برای پروژه های ۲۲ بهمن است. پروژه بلوار بزرگ تانک فارم با مساحتی بالغ بر سه کیلومتر و همچنین بلوار ساحلی رودخانه بهمنشیر به طول ۴ کیلومتر با عرض ۳۰متر، از طرح های مهم شهرداری آبادان است که در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: شهرداری آبادان توجه ویژه ای به امر ورزش دارد به همین دلیل احداث شش زمین چمن مصنوعی جدید را دستور کار داده است.

شیرازی در خصوص دریافت حق پارک برخی پارکبان ها تصریح کرد: پارکینگ های سطح شهر آبادان زیر نظر تاکسیرانی هستند و پارکینگی که بدون مجوز در حال انجام فعالیت باشد، وجود ندارد.

وی عنوان کرد: اگر شهروندان تخلفاتی را در خصوص پارکبان ها مشاهده کردند می توانند آن را از طریق سامانه «۱۳۷» مرکز فوریت های شهری اطلاع دهند. سازمان تاکسیرانی نیز پاسخگوی شهروندان خواهد بود.

شهردار آبادان در خصوص هزینه هایی که در سرویس  های بهداشتی این شهر دریافت می شود، توضیح داد: در سراسر کشور به این شیوه عمل می شود. متولی احداث سرویس های بهداشتی شهرداری ها هستند ولی برای حفظ و نگهداری آنها از بخش خصوصی و عمدتا از نیروهای بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) استفاده می شود.

شیرازی عنوان کرد: هزینه هایی که در سرویس های بهداشتی از شهروندان دریافت می شود قانونی است.

منبع مهر