شهردار شادگان برکنار شد

خورنا سرانجام شایعاتی که در خصوص برکناری شهردار شادگان به گوش می رسید رنگ واقعیت به خود گرفت و جاسم مزرعه با تصمیم اعضای شواری شهر از سمت خود برکنار شد.

اسفندماه سال قبل اعضای شورای شهر شادگان به اتفاق آرا، جاسم مزرعه را به سمت شهردار شادگان انتخاب کردند ولی امروز بعد از گذشت تنها هشت ماه اعضای شورای شهر وی را استیضاح و برکنار کردند.

در همین خصوص رئیس شورای شهر شادگان گفت: در جلسه امروز اعضای شورای شهر شادگان، جاسم مزرعه با هفت رای موافق و تنها دو رای مخالف از سمت خود برکنار شد و حسن مزبانی پور با انتخاب شهردار جدید به عنوان سرپرست شهرداری شادگان انتخاب شد.

طاها مقدم با اشاره به اینکه یکی از دلایل استضاح شهردار شادگان، تکمیل نشدن پروژه های شهرداری است، عنوان کرد: هنگامی که مزرعه را عنوان شهردار شادگان انتخاب کردیم انتظار بیشتری در خصوص تحول در شهر از وی می رفت ولی متاسفانه عملکرد وی مورد قبول اعضای شورای اسلامی شهر نبود.

وی افزود: مزرعه در زمان انتصاب به سمت شهردار شادگان طرح و برنامه هایی اعلام کرد که در مدت تصدی سمت شهرداری شادگان به هیچ یک از آنها عمل نکرد.

منبع / مهر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • شهروند کاش شورای بندرامام یه نگاهی به شواری محترم شادگان داشته باشند واختلافات راکنار بذارن این اختلافات باعث ضرر زیان به شهر است و کسان دیگری به کمالات میرسند