شهردار زهره از اتمام فاز اول پارک ساحلی شهر زهره خبر داد

خورنا: شهردار شهر زهره هندیجان از اتمام فاز اول پارک ساحلی با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان در این منطقه خبر داد.

عبدالحسین قنواتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: همه تلاش ما در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی خدمت‌رسانی به شهروندان است.

وی افزود: در همین راستا تاکنون برنامه‌ها و اقدامات متعددی را در دستور کار قرار داده و درصدد اجرای پروژه‌های زیباسازی شهری در منطقه هستیم.

شهردار شهر زهره هندیجان با اشاره به احداث پارک ساحلی در این منطقه خاطر نشان کرد: پارک ساحلی شهر زهره با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان که به‌صورت مقطعی و در چند مرحله به شهرستان تزریق شد در حال احداث بوده و تاکنون فاز اول آن به اتمام رسیده است.

وی بیان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته فضای سبز این پارک تکمیل یافته و به زودی ایستگاه پمپاژ آب‌رسانی به این مکان نیز کار خود را آغاز می‌کند.

قنواتی با بیان اینکه در فاز اول این پارک روشنایی و فضای سبز نسبی انجام گرفته، افزود: برای این مکان  شش برج نوری و ۳۶ پروژکتور تعریف شده است که در حاشیه رودخانه زهره قرار گرفته و با نورپردازی ویژه‌ای منظره این مکان را صدبرابر زیباتر می‌کند.

وی با اشاره به فاز دوم در دستور کار این پارک گفت: برای احداث و آغاز عملیات اجرایی فاز دوم این پارک حدود ۸۰۰ تا ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار لازم بوده و تنها در این صورت می‌توان تا سال آینده بدون دغدغه میزبان مسافران و گردشگران نوروزی در شهرستان بود.

این مقام مسئول همچنین عنوان کرد: نصب اسباب‌بازی‌ ویژه کودکان و اجرای برنامه‌های مفرح قایق‌سواری نیز از جمله تمهیدات اندیشیده شده در این پارک بوده که در صورت تخصیص اعتبار مذکور اجرایی می‌شود.

وی در پایان ضمن تشکر از استاندار خوزستان و دیگر مسئولان شهری و استانی به‌ویژه خدمات بی‌دریغ اعضای شورای شهر این منطقه به‌منظور حمایت این پروژه و طرح بزرگ، اظهار کرد: ایجاد کف‌پوش و شش آب‌نمای بزرگ از دیگر تمهیدات اندیشیده شده در این پارک در فاز دوم اجرایی خواهد بود که امیدواریم با حمایت مضاعف مسئولان استانی و تخصیص اعتبار مورد نیاز در آینده‌ای نزدیک محقق شود.