اخلال در اپراتور ایرانسل، ماهشهری‌ها را کلافه کرده است

خورنا: اخلال در سیستم اپراتور ایرانسل طی ۲ هفته گذشته در ماهشهر باعث عدم برقراری تماس های تلفنی شده که این امر موجب کلافه شدن مردم ماهشهر شده است.

به گزارش خورنا، در حالی مردم ماهشهر طی ۲ هفته گذشته نتوانستند حتی یک تماس تلفنی کاملا موفق و با کیفیت برقرار کنند که اپراتور ایرانسل دائما در شبکه‌های صدا و سیما و رسانه‌های دیگر مبالغ هنگفتی صرف تبلیغات برای کیفیت اپراتور خود می‌کند.

این خرابی فقط شامل برقراری تماس تلفنی است و خطوط آنتن موبایل کاملا پر هستند و در ارسال و دریافت پیامک نیز هیچ مشکلی وجود ندارد.

یکی از کارکنان روابط عمومی شبکه ایرانسل در گفت‌وگو با خبرنگار خورنا بیان داشت: ما هیچ گونه گزارشی مبنی بر خرابی خطوط ایرانسل در ماهشهر دریافت نکردیم.

وی ادامه داد: این مشکل ممکن است به دلیل اختلالات شبکه‌ای یا به روز کردن تجهیزات ایرانسل باشد و این خرابی پیگیری می‌شود و مشکل آن در اسرع وقت حل خواهد شد.

به گفته وی مرکز تماس شبانه روزی ایرانسل به شماره‌ ۷۰۰ برای تماس از خطوط ایرانسل و ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ برای تماس از سایر خطوط در کلیه ساعات شبانه روز و ۷ روز هفته آماده پاسخگویی به مشترکان ایرانسل است.

پایگاه خبری خورنا پیشنهاد می‌دهد کلیه عزیزان ماهشهری که با این مشکل مواجه بوده‌اند جهت تسریع در امر پیگیری و رفع مشکل خرابی در شبکه ایرانسل با شماره‌های داده شده تماس بگیرند و اعتراض و مشکل خود را اعلام نمایند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • امير در این هفته اختلالات ایرانسل در نیشابور بسیار زیاد شد که باعث مشکلات زیادی برای مشتران خود ایجاد کرده است
  • سبحان فقط ماهشهری ها نیستن من شارژای گوشیم کجا میره نمی دونم