عدم تخصیص اعتبارات باعث کندی در تکمیل استخر هندیجان است

خورنا: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان هندیجان گفت: با توجه به ضرورت یادگیری شنا و همچنین نیاز جوانان هندیجانی به استخر به نظر می رسد که عملیات اجرایی این پروژه باید شتاب بیشتری به خود بگیرد.

امید احمدزاده در گفت وگو با خبرنگار خورنا بیان داشت: همه ساله با آغاز فصل گرما بسیاری از جوانان هندیجانی به رودخانه زهره هجوم می آورند. به دلیل عدم آشنایی برخی جوانان با فنون شنا، تا به حال این رودخانه قربانی های زیادی گرفته است.

وی در خصوص پروژه استخر هندیجان، عملیات اجرایی آن و همچنین عملیات در دست اقدام تصریح کرد: بهره برداری از استخر هندیجان دغدغه اصلی این اداره است.

احمدزاده با گلایه از مسئولان مربوطه گفت: مسئولان باید نسبت به برخی پروژه های اجرایی حساسیت بیشتری به خرج دهند، به عنوان مثال استخر شنای هندیجان یکی از پروژهای مهم و مورد نیاز شهرستان است که زمان اجرایی آن بسیار طولانی شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان هندیجان خاطرنشان کرد: تامین اعتبارات امسال یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است که در صورت تثبیت این مبلغ  علاوه بر تکمیل استخر شنای هندیجان، دو سالن ورزشی در روستای دهملاء و امامزاده عبدالله، سالن ورزشی زهره شهر، زمین چمن مصنوعی در استادیوم تختی هندیجان و سایت اداری امور ورزش و جوانان هندیجان احداث می شود.

احمدزاده از کمکهای این اداره به تیمهای شهرستان در مسابقات استانی گفت: مبلغ یک میلیون و هشتصد هزار تومان برای تیمهای ورزشی شهرستان که در مسابقات مختلف استان حضور دارند کمک شده و همچنین اختصاص یک دستگاه هیوندا برای ایاب و ذهاب این تیمها در نظر گرفته شده است.

وی در اظهار داشت: شهرستان هندیجان نیازمند به امکانات ورزشی بیشتری است. این منطقه محروم داری استعدادهای بالقوه ورزشی میباشد، اما این استعدادها به علت کمبود امکانات ناشناخته مانده ند و از مسولین میخواهیم نگاه ویژه به بخش ورزش شهرستان داشته باشند.

احمدزاده در مورد آغاز مسابقات فوتبال بزرگسالان هندیجان بیان کرد: این مسابقات از یکم تیرماه با شرکت ۹ تیم شروع خواهد شد و هفته آینده جلسه ای در همین خصوص در فرمانداری با حضور فرمانده نیروی انتظامی، رییس دادگستری، فرماندار هندیجان، شهردار و شورای شهر هندیجان و رییس بهداشت در خصوص امنیت بازی و همکاری های همه جانبه برگزار میشود و با همکاری همه ارگانهای شهرستان، این مسابقات را به بهترین نحو برگزار خواهیم کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *