۹۰ کیلو مواد مخدر در هندیجان و بهبهان کشف شد

خورنا/

۹۰ کیلو مواد مخدر در هندیجان و بهبهان کشف شد

امحاء مواد مخدر
جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان از کشف ۹۰ کیلو مواد مخدر حشیش و تریاک در شهرستان های هندیجان و بهبهان خبر داد.

سرهنگ محمد صالحی اظهارداشت: ماموران پاسگاه انتظامی درونک شهرستان بهبهان با اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی و برخورد با سوداگران مرگ حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو پیکان وانت بار با دو نفر سرنشین که از دیلم به امیدیه در حال حرکت بود مضنون شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی تخصصی از آن موفق به کشف ۲۹ کیلو و ۶۰۰ گرم حشیش که به طرز ماهرانه در خودرو جاسازی شده بود، شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان با اشاره به دستگیری دو سوداگر مرگ اظهار کرد: متمهمان مواد مخدر حشیش را از یکی از استان های جنوبی به مقصد شهرستان اهواز بارگیری کرده بودند که با هوشیاری ماموران انتظامی شهرستان بهبهان ناکام ماندند.

سرهنگ صالحی عنوان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان هندیجان نیز حین کنترل محور مواصلاتی دیلم – هندیجان به یک دستگاه خودرو ۴۰۵ با یک نفر سرنشین مضنون شده و در یک عملیات ضربتی آن را متوقف کردند که در بازرسی از خودرو مقدار ۴۰ کیلوگرم ماده مخدر تریاک کشف و راننده را دستگیر کردند.

وی افزود: با هوشیاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر هندیجان یک دستگاه پژو ۴۰۵ دیگر که نقش اسکورت این محموله را بر عهده داشت شناسایی، متوقف و دو سرنشین آن دستگیر شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان در پایان به کشف ماده مخدر تریاک توسط ماموران پاسگاه ایست بازرسی خیرآباد شهرستان بهبهان اشاره و اظهار کرد: ماموران این پاسگاه در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس ولوو که در محور گچساران – بهبهان در حال تردد بود موفق به کشف مقدار ۲۰ کیلو و ۲۰۰ گرم ماده مخدر تریاک شدند و در این خصوص سه نفر را دستگیر کردند.

منبع/ مهر