ورود فایناس چینی در سیستم آب و فاضلاب خوزستان

خورنا/ علی‌اکبر علیمرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان، با اشاره به کلنگ‌زنی عملیات ساخت تصفیه‌خانه فاضلاب آبادان در سال ۹۲ اظهار کرد: نبود اعتبارات کافی کار ساخت این تصفیه خانه را به تعویق انداخته است.

وی افزود: برای این منظور در سال جاری از محل فایناس چینی مبلغ ۴۰ میلیارد تومان برای ساخت تصفیه خانه فاضلاب آبادان لحاظ شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به نشست هم‌افزایی و تعاملی با فرماندار، نمایندگان مجلس، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار آبادان اضافه کرد: امید می‌رود تا در یک همگرایی خوب با مسئولان دستگاه‌های مختلف شهر آبادان به ویژه شهرداری بتوانیم در حوزه خدمات‌رسانی به مردم فهیم و خوب آبادان اقدامات موثر و نتیجه بخشی را به انجام برسانیم.

علیمرادی تصریح کرد: همچنین به منظور شتاب بخشی به انجام فعالیت‌های شرکت آبفا در آبادان مبلغ ۲۰ میلیارد تومان نیز از محل اعتبارات اوراق مشارکت و سایر محل‌های اعتباری برای این شهر اختصاص داده شده که تماما هزینه می‌شود.

این مدیرعامل با اشاره به دریافت مجوز آب شیرین کن با ظرفیت ۵۰ هزار متر مکعب برای شهرستان آبادان گفت: اکنون در مرحله انتخاب پیمانکار و فراهم‌سازی شرایط اجرای عملیات هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن فصل بارندگی و برنامه‌ریزی برای جلوگیری از بروز مشکلات ناشی از بارندگی‌ها افزود: در زمان حاضر در حال تجهیز اکیپ‌های عملیاتی هستیم.

علیمرادی عنوان کرد: هماهنگی‌های لازم با سایر دستگاه‌های اجرایی شهرستان آبادان انجام شده تا در مواقع بارندگی مشکلی نباشد و یا با حداقل آن مواجه شویم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در پایان بار دیگر بر تلاش واحد متبوعه خود در زمینه فراهم‌سازی زمینه کار و فعالیت با هدف کاهش مشکلات و ارائه خدمات بهتر به مردم تاکید کرد.

منبع/ فارس