تشکیل کارگروه ویژه بهداشت در آبادان

سیدجعفر طباطبایی اظهار داشت: بهداشت و توجه به این امر در محیط شخصی یا عمومی یکی از مسائلی است که همواره مورد توجه بوده است.
وی افزود: سلامت افراد یک جامعه در گرو رعایت مسائل بهداشتی و سلامت بودن محیط زندگی آنهاست که در این راستا باید نهادها و ادارات وابسته نظیر شهرداری، شبکه بهداشت شهروندان را یاری رسانند.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری آبادان با اشاره به اینکه به‌منظور رسیدگی به امر بهداشت و سلامت در آبادان باید کارگروه‌های ویژه‌ای تشکیل شود تصریح کرد: در همین راستا باید کارگروه‌های تخصصی که اعضای آن متشکل از محیط زیست، پالایشگاه، پتروشیمی باشد تشکیل و به وضعیت بهداشتی مردم چه از نظر آلودگی هوا و چه آلودگی‌های دیگر زیست محیطی رسیدگی شود.
وی اضافه کرد: شهرداری نیز باید در این خصوص جدی‌تر به بهداشت اماکن و مناطق مختلف شهر رسیدگی و در این راستا بازدیدهای میدانی خود را به‌صورت مستند در اختیار شبکه بهداشت و درمان شهر قرار دهد.
طباطبایی با اشاره به این صرفاً کسب شاخص‌های استانی در هر زمینه‌ای نمی‌تواند جوابگوی نیازهای شهروندان باشد و باید به اصل و اساس موضوع و مشکل توجه شود گفت: مسئولان باید اقدامات انجام شده را از طریق رسانه‌ها و مطبوعات به سمع و نظر شهروندان برسانند تا برای مردم شفاف‌سازی شود.
وی یادآور شد: پیشرفت و ارتقای سطح اجتماعی و فرهنگی شهرمان جز با همکاری همه نهادها و سازمان‌ها میسر نخواهد شد البته در این مسیر نیز باید مردم همگام و همراه با مسئولان گام بردارند.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری آبادان اشاره کرد: اگر مردم در جریان کار مسئولان قرار نگیرند از تلاش دستگاه‌های اجرایی در بهبود و رفع مشکلات شهر مطلع نمی‌شوند و این امر خود باعث ایجاد سوءتفاهم فکری می‌شود.
وی در پایان اظهار داشت: امیدواریم با تلاش متقابل مسئولان و شهروندان آبادانی به‌زودی شاهد آبادانی آبادتر از پیش باشیم.