مدیر تاکسیرانی شوشتر : منتظر اعلام قیمت سرویس مدارس از سوی آموزش و پرورش هستیم

بهداروند پرویز ۳مدیر واحد تاکسیرانی شهرداری شوشتر در گفتگو با خبرنگار سایت خبری پیک شوشتر گفت : کدهای دو رقمی تاکسی های ویژه ( پلاک شخصی ) ابطال و به جای آن کدهای سه رقمی از شماره ۹۱۱ به بالا به جای کدهای دو رقمی جایگزین شده اند .

پرویز بهداروند افزود : همچنین کمیسیون ماده ۲۰ رسیدگی به تخلفات حمل و نقل عمومی در شوشتر تشکیل گردید و از این پس به تخلفات خودروهای عمومی غیر از تاکسی نیز در این کمیسیون رسیدگی می شود .

وی خاطرنشان کرد : در خصوص اعتراض شرکتهای مجاز سرویس مدارس نسبت به نرخنامه ، تاکسیرانی منتظر اعلام قیمت پیشنهادی از سوی اداره آموزش و پرورش شوشتر می باشد تا پس از تصویب در شورای شهر اجرا گردد .

بهداروند تصریح کرد : به زودی با استفاده از تسهیلات بانک صادرات ، خودروهای تاکسی مدل قبل از سال ۸۲ از رده خارج و تاکسی های نو جایگزین تاکسی های فرسوده در شوشتر خواهند شد .

مدیر واحد تاکسیرانی شهرداری شوشتر گفت : رانندگان تاکسی در شوشتر ملزم به جابجایی مسافر در مسیر منطقه ۲۵۰ واحدی شوشتر می باشند و در صورت خودداری ، واحد تاکسیرانی با رانندگان متخلف برخورد خواهد نمود .

پرویز بهداروند همچنین افزود : واحد تاکسیرانی شهرداری شوشتر آمادگی انعقاد قرارداد با سینما آبشار و همچنین استخر شوشتر را به جهت استفاده خانواده های محترم رانندگان تاکسی را دارد و در این زمینه هیچگونه مشکلی نداریم ./

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • روح الله صفری سلام،خسته نباشید رانندگان تاکسی های خطی مسیر سادات به شهرک عرب نشین اندیشه از هزار تومان به بالا از مسافران دریافت می کنند،لطفا رسیدگی بفرمایید تا تخلفی صورت نگیره با سپاس