استقلال اهواز با یک گل بازی را به فولاد نوین واگذار کرد

خورنا/ استقلال اهواز با یک گل بازی را به فولاد نوین واگذار کرد/ گرد و غبار هم مانع حضور تماشاگران نشد

unnamed-2.jpg
نتیجه بازی فوتبال بین دو تیم استقلال و فولاد نوین اهواز با گل دقیقه ششم امیر زلیکانی به نفع تیم فولاد نوین این شهر به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر،   نتیجه این بازی که از سری رقابت های هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال کشوربود پس از ۹۰ دقیقه تلاش با گل دقیقه ششم امیر زلیکانی به سود فولادی های نوین اهواز رقم خورد.

از نکات جالب این بازی حضور تعداد زیادی تماشگر برای تشویق دو تیم استقلال و فولاد نوین اهواز بود که دوری ورزشگاه اختصاصی فولاد و گرد و غبار و باران مانع حضور آنها در ورزشگاه نشد.

جاسم یکی از طرفداران قدیمی استقلال اهواز با بیان اینکه اگر این تیم به دسته سه هم سقوط کند باز هم برای تماشای بازی تیم محبوبش به ورزشگاه می آید، می گوید: از مسوولان انتظار داریم به این تیم با اصالت کمک کنند چون پرطرفدارترین تیم خوزستان است.

عادل تماشگر فولادی که در بازی های فولاد خوزستان در لیگ برتر حضور مداوم دارد به این سوال که هدفش از تشویق فولاد نوین دسته یکی چیست؟ پاسخ می دهد: اول اینکه چون این تیم نام فولاد یکی از پرطرفدارترین تیم های ایران را یدک می کشد همین کافیست که یک فولادی با تعصب خودش را برای حمایت از این تیم به ورزشگاه برساند و دوم اینکه تفریح ما در اهواز همین تماشای فوتبال آن هم دو ساعت در هفته  است و اگر فولاد تیم سومی داشته باشد مطمئنا برای حمایتش به ورزشگاه می آییم.

احمد خدریان مربی استقلال اهواز در خصوص این بازی عنوان می کند: برای پیروزی به میدان آمدیم چون با برد این بازی  می توانستیم موقعیت خودمان را در صدر جدول تثبیت کنیم، با اینکه بیشتر بازی در اختیار ما بود اما آنها بهتر کار کرده و حرفه ای تر عمل کرده و خوب از فرصت هایی که برایشان به دست آمد، استفاده کردند.

وی می افزاید: آمده ایم که تغییر و تحول ایجاد کنیم، تیم ما شخصیت دارد اما به عنوان یک مدعی باید بیشتر کار کرد و قوی تر از این بود که تلاش می کنیم که در آینده بازی های بهتری از استقلال اهواز دیده شود.
فوتبال-1.jpg

مربی استقلال اهواز درباره حضور تعداد زیادی تماشگر برای تشویق این تیم می گوید: ما به دنبال این هستیم که تماشگر اصیل را به فوتبال برگردانیم زیرا اینها سرمایه فوتبال هستند و باید به فوتبال برسند و فوتبال بدون تماشگر به هیچ جایی نمی رسد.

خدریان درباره کمک به باشگاه استقلال اهواز عنوان کرد: اینکه تیم های زیادی در خوزستان باشند به نفع فوتبال استان است و ما مشکلی با آمدن تیم های جدیدی در صحنه فوتبال خوزستان نداریم و این ما هستیم که باید با برنامه ریزی بهتر جایگاهمان را به دست بیاوریم که این دور از دسترس نیست و با یک استعداد یابی و سرمایه گذاری خوب و هدف گذاری چند ساله این امر محقق می شود.

مربی استقلال اهواز درباره حواشی این تیم اظهار کرد: چون تیم پرطرفداری هستیم این یک امر طبیعی است،   مثلا تیم هایی مثل سایپا و پیکان که تماشگر ندارند، حاشیه ای هم ندارند.

از تیم استقلال و هوادارانش عذرخواهی می کنم

کوروش موسوی سرمربی فولاد نوین اهواز هم در خصوص بازی اظهار می کند: به تیم با شخصیت استقلال و طرفدارانش تبریک می گویم، استقلال اهواز تیم با کیفیت و شایسته ای است، ما پیش بینی یک دربی سخت را کرده بودیم زیرا هر دو تیم قابلیت های تاکتیکی و فنی خوبی داشتند. در هفته گذشته به رغم نبود شش بازیکن اصلی تیم به دلیل مصدومیت تمام تلاشمان را کردیم تا با آمادگی کامل به مصاف استقلال اهواز برویم و با آنالیز سه بازی گذشته این تیم شناخت کافی را  هم ازآن پیدا کرده و خدا را شکر توانستیم از موقعیتی که به دست آوردیم، استفاده برده و در نیمه دوم از تک گل مان به خوبی محافظت کنیم و به هدفمان که کسب سه امتیاز بود برسیم.

وی درباره حواشی این دیدار و برخوردهایی که در پایان بازی بین بازیکنان اتفاق افتاد، عنوان می کند: ما در طول هفته گذشته مدام به بازیکنان تذکر داده بودیم که احساساتشان را حاکم بر منطقشان نکنند اما متاسفانه به دلیل جوانی بیش از حد تیم تحت تاثیر شور تماشاگران قرار گرفته و ناخواسته وارد جریاناتی شدند که به آنها ارتباطی نداشت البته ما قبل از بازی به بازیکنان گفته بودیم که هرگونه مشکلی رخ دهد سعی کنید شما از بازیکنان استقلال اهواز عذرخواهی کنید زیرا دو تیم متعلق به مردم خوزستان و شایسته حضور در لیگ برتر هستند، علی رغم این اگر هرگونه بی احترامی حاصل شد من به عنوان سرمربی فولاد از همه استقلالی ها به خصوص هواداران این تیم عذرخواهی می کنم.

unnamed-2.jpg

موسوی درباره هدف گذاری باشگاه و اینکه در صورت صعود این تیم به لیگ برتر با توجه به یدک کشیدن نام فولاد به چه سرنوشتی دچار می شود، تصریح کرد: تیم فولاد نوین اهواز با توجه به اینکه باشگاه مستقلی است می تواند در لیگ برتر حضور پیدا کند و این در قرارداد نیز ذکر شده است، البته هدف گذاری باشگاه برای سال جاری تثبیت تیم در میانه جدول و صعود به لیگ برتر در فصل ۹۴-۹۵ است، البته این مانع نمی شود که در این فصل با تمام تلاش به مصاف حریفان برویم و نگاهی به قهرمانی داشته باشیم.

فیلم برداری از بازی

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به اینکه فدراسیون ورود دوربین  به ورزشگاه را ممنوع کرده بود اما دو دوربین دیده می شدند که از بازی فیلم برداری می کردند که یکی از آنها متعلق به نریموسی مجری صدا و سیمای خوزستان بود.
اسکوچیچ سرمربی فولاد نیز که برای تماشای این بازی در ورزشگاه حاضر شده بود و حضور وی انگیزه مضاعفی به بازیکنان جوان فولاد نوین اهواز بخشید ه بود، اعلام کرد که نگاه خاصی به بازیکنان جوان خوزستانی دارد.
از دیگر نکاتی جالبی که در این بازی جلب توجه می کرد ورزشگاه اختصاصی ۲۷ هزار نفری  در حال ساخت  فولاد است، این ورزشگاه زیبا در نزدیکی ورزشگاه اختصاصی حال حاضر فولاد در حال احداث بوده و پیشرفت خوبی داشته است.

منبع/مهر