کار سخت استقلال در اصفهان/ فرصت طلایی برای نفت

خورنا/ هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال کشور، امروز با انجام دو دیدار آغاز خواهد شد و طی آن تیم‌های خوزستانی امروز و فردا به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

در همین چارچوب امروز و از ساعت ۱۶ و ۵۰ در ورزشگاه غدیر اهواز فولاد خوزستان میزبان تیم ملوان بندر انزلی خواهد بود.

فولاد این روزها مترصد رسیدن فرصتی برای رسیدن به صدر جدول است و این مهم با قبول شکست دیگر مدعیان از جمله تراکتورسازی و استقلال امکان‌پذیر است، گرچه حتی با شکست این دو تیم در این هفته، گرفتن جایگاه تراکتور در صدر جدول کمی دور از دسترس به نظر می‌رسد و این موضوع را تفاضل بالای تراکتور به اثبات می‌رساند.

فولاد ۲۱ امتیازی در صورتی که بتواند سه امتیاز بازی امروز را از آن خود کند، ۲۴ امتیازی خواهد شد و حاشیه امنیت خوبی برای خود ایجاد خواهد کرد.

به نظر می‌رسد قرمزپوشان اهوازی کار سختی در برابر ملوان نداشته باشند، چرا که انزلی‌ مدت‌هاست در قعر جدول جای خوش کرده‌اند و برای اسکوچیچ، شکست شاگردان فصل پیش خود چندان سخت نخواهد بود.

فردا جمعه نیز دیگر نمایندگان استان خوزستان در لیگ برتر به مصاف حریفان خود خواهند رفت، در همین چارچوب عصر جمعه و از ساعت ۱۶ و ۳۵ دقیقه در اصفهان استقلال میهمان سپاهان خواهد بود.

شاگردان عبدالله ویسی به خوبی می‌دانند که ۱۲ امتیاز حاشیه امنیت خوبی برای این تیم نیست و در صورت شکست امکان سقوط چند پله‌ای برای این تیم وجود دارد.

آبی پوشان اهوازی در حالی به مصاف سپاهان خواهند رفت که از شانس بد سپاهان نیز نتیجه‌ای غیر از پیروزی به کارش نمی‌آید و این موضوع کار را برای استقلال خوزستان سخت خواهد کرد.

نفت مسجدسلیمان نیز در ورزشگاه خانگی خود میزبان ذوب آهن اصفهان خواهد بود، همزمان با رویارویی استقلال و سپاهان در اصفهان، دو تیم دیگر خوزستان و اصفهان در مسجد سلیمان به دیدار هم می‌روند.

نفت در این روز به مصاف ذوب آهنی‌ها خواهد رفت که حال و روز خوشی در جدول رده‌بندی مسابقات ندارد و مسجدسلیمانی‌ها به شدت در اندیشه برد ذوب آهن و گرفتن جای این تیم در رده‌های بالای جدول است.

هفته سیزدهم سکوی پرتاب خوبی برای نفت مسجدسلیمان خواهد بود، اگر بتواند از این فرصت طلایی به خوبی استفاده کند.

باید منتظر ماند و دید چه نتایجی برای نمایندگان استان خوزستان در هفته سیزدهم رقم خواهد خورد و سرانجام گره‌ها در صدر و قعر جدول برای این تیم‌ها باز خواهد شد یا باز هم کار به هفته‌های آینده خواهد کشید.

 هفته سیزدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور، از امروز آغاز خواهد شد و طی آن فولاد در اهواز از ساعت ۱۶ و ۵۰ دقیقه میزبان ملوان خواهد بود و فردا استقلال در اصفهان از ساعت ۱۶ و ۳۵ به مصاف سپاهان می‌رود و نفت مسجدسلیمان از ساعت ۱۶ و ۵۰ میزبان ذوب آهن است.

منبع/ فارس