توسعه ورزش روستایی در رامشیر

رضا اکبری – خورنا شهرستان رامشیر با وجود ۱۳ هیئت ورزشی می تواند بسترهای لازم را به منظور رشد و بالندگی بیش از پیش ورزش روستایی فراهم نماید.

پیش از ظهر امروز جلسه ای به منظور توسعه ورزش روستایی با حضور مسئولان ذیربط و دهیاران در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

در این جلسه فرماندار رامشیر با بیان  اینکه شکوفایی ورزش روستایی می تواند در ایجاد نشاط و شادابی در میان روستاییان موثر باشد گفت : شهرستان رامشیر با استعدادهای درخشانی که در عرصه ورزش دارد همواره می تواند در از شهرستانها افتخار افرین چه در عرصه ملی و چه در عرصه بین المللی باشد.

سعید فیوضی اظهار داشت: شهرستان رامشیر با وجود ۱۳ هیئت ورزشی می تواند بسترهای لازم را به منظور رشد و بالندگی بیش از پیش ورزش روستایی فراهم نماید.

وی افزود :خوشبختانه رامشیر به ویژه در ورزش های رزمی در استان و کشور حرفی برای گفتن دارد و باید تمام تلاش خود را برای استعداد یابی به ویژه در روستا ها به کار گیریم.

این مقام مسئول ابراز امیداواری نمود با تعامل و پیگیری های صورت گرفته با شرکت بهره برداری از نفت و گاز مارون و آغاجاری بتوان امکاناتی بیش از پیش برای ورزش روستایی فراهم نماییم.

در ادامه حسینوند رئیس اداره ورزش و جوانان و تعدادی از دست اندرکاران عرصه ورزش به بیان مشکلات و نقطه نظرات خود پرداختند.

گفتی است ورزشکارانی همچون فرشاد عربی در رشته ووشو همچنین اسماعیل شریفات و امید خالدی از بازیکنان لیگ برتر فوتبال از این شهرستان فعالیت ورزشی خود را آغاز نموده اند.