عضو شورای شهر بیان کرد

اهواز همچنان غرق در آب گرفتگی های زمستانی

خورنا/ آبگرفتگی معابر در اهواز، امروزه به یکی از مشکلات اساسی شهروندان اهوازی تبدیل شده و این مسئله نه تنها در نقاط حاشیه شهر بلکه در تمامی نقاط به خصوص در مرکز شهر دیده شده است.

وی افزود: متاسفانه در اولین بارندگی پائیزی، شهروندان اهوازی شاهد گرفتگی و تجمع آب در معابر شهر بودند. به منظور جلوگیری از وقوع این معضل، شرکت آبفای اهواز باید از شهریور ماه سال جاری تدابیر لازم در راستای لایروبی فاضلاب را صورت می داد.

عضو شورای شهر با اشاره به اینکه شورای شهر اهواز سال گذشته کمک های مالی را در راستای لایروبی فاضلاب به شرکت آبفای اهواز ارائه کرد، گفت: به منظور حل این مسئله، باید همه سازمان های مربوطه از جمله  استانداری، شهرداری و آبفا اقداماتی کارشناسی شده را انجام دهند.

وی تبدیل منازل ویلایی به ساختمان های مسکونی را از جمله دلایل سر ریز فاضلاب به معابر شهری در روزهای بارانی برشمرد و اظهار کرد: متاسفانه شهرداری اهواز بدون در نظر گرفتن ظرفیت فاضلاب، مجوز تبدیل منازل ویلایی به ساختمان های مسکونی را می دهند.

زمان پور با بیان اینکه حل معضل فاضلاب یک مطالبه عمومی تبدیل شده است، اظهار کرد: حل این معضل ریشه دار، نیازمند برنامه ریزی بلند مدت مسئولان مربوطه است.