کشف ۳ کیلوگرم شیشه در آبادان

خورنا/ حسین کهیایی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان آبادان، اخباری مبنی بر انتقال یک محموله مواد مخدر در شهرستان کرج به آبادان از طریق اتوبوس را با همکاری اداره اطلاعات آبادان دریافت کردند.

وی افزود: بر این اساس با تشکیل چند تیم شناسایی موضوع دستگیری متهمان و کشف مواد مخدر در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر آبادان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی آبادان تصریح کرد: ماموران توانستند اتوبوس مورد نظر را در مسیر اهواز ـ آبادان که با یک دستگاه خودرو پژو پارس اسکورت می‌شد را شناسایی کنند و تا ابتدای شهر آنها را به صورت نامحسوس مورد تعقیب و مراقبت قرار دادند.

کهیایی تصریح کرد: پس از توقف اتوبوس در ترمینال مسافربری آبادان، در لحظه‌ای که دو نفر از متهمان قصد تحویل محموله مواد مخدر که در داخل گونی‌هایی با محتویات پشم جاسازی شده بود را داشتند، ماموران با محاصره محل در یک اقدام ضربتی موفق به دستگیری متهمان شدند.

وی در پایان عنوان کرد: در بازرسی از داخل گونی‌ها چهار بسته مواد مخدر روانگردان از نوع شیشه به وزن تقریبی سه کیلوگرم کشف شد و متهمان به همراه پرونده تشکیل شده به‌منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

منبع/ فارس