بنکداران آسایش شهروندان را مختل نموده اند؛

اخطار فرماندار اهواز به بنکداران: تا پایان آبان مرکز شهر را تخلیه کنید!

خورنا فرماندار اهواز گفت: بنکداران تا پایان آبان ماه سال جاری ملزم به خروج از هسته مرکزی شهر اهواز هستند .

به گزارش خورنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری اهواز مهندس ارزانی در جلسه ساماندهی شهر اهواز با بیان این مطلب گفت: پس از ضرب الاجل تعیین شده از فعالیت بنکداران جلوگیری بعمل می آید و در خصوص آنها اعمال قانون می شود .

فرماندار اهواز با بیان اینکه تاکنون جلسات مختلفی در خصوص انتقال بنکداران برگزار گردیده است عنوان نمود: فعالیت بنکداران در مرکز شهر برای شهروندان اهوازی مشکلات عدیده ایجاد نموده و آسایش آنها را مختل نموده است .

مهندس ارزانی افزود : ایجاد سد معبر، آلودگی صوتی، ایجاد مزاحمت برای شهروندان، نداشتن پروانه کسب برخی فعالین این حوزه، عدم رعایت مسائل بهداشتی در انبارها و فروشگاهها و ایجاد مشکلات ترافیکی از دلایل عمده انتقال بنکداران از هسته مرکزی شهر اهواز می باشد.

وی خاطر نشان کرد: علاوه بر مجتمع بنکداران در شرق اهواز ، در غرب اهواز نیز محل جدیدی در بازار فردوس، با امتیازات ویژه برای انتقال آنها در نظر گرفته شده است .

فتاحی معاون دادگستری خوزستان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه حضور بنکداران در هسته مرکزی شهر مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد نموده است اظهار امیدواری کرد با اراده جدی و همکاری مسئولان زمینه رفاه و آسایش مردم فراهم آید.

وی افزود : قانون گذار این اجازه را داده است که نسبت به فعالیت بنکداران پس از مهلت تعیین شده برخورد قانونی اعمال گردد.