جلسه شورای سلامت و امنیت شهر گلگیر مطرح شد

بخشدار شهر گلگیر: بر نصب سیستم فیلتراسیون خروجی غبارهای کارخانه توسط مسئولان کارخانه سیمان کارون تاکید کرد

خورنا/ نخستین جلسه شورای سلامت و امنیت شهر گلگیر صبح امروز در ساختمان شورای اسلامی این شهر برگزار شد.

این جلسه به ریاست منوچهر ورناصری بخشدار، نایب فدایی معاون شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان و دبیر جلسه با حضور علی شجاعی شهردار، سجاد اسکندری رئیس شورای شهر گلگیر، بهروز نجاتی رئیس اداره حفاظت محیط زیست مسجدسلیمان و نمایندگان دوایر دولتی شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد.

در این جلسه که نخستین جلسه شورای سلامت و امنیت بخش گلگیر محسوب می‌شود مباحث و موضوعات متعدد مربوط به بخش سلامت مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.

بخشدار گلگیر در این جلسه طی سخنانی با برشمردن حساسیت مقوله بهداشت و لزوم توسعه آموزش‌های بهداشتی به شهروندان گفت: وجود احشام و بیماری‌های مشترک میان انسان و دام، بر اهمیت گسترش و توسعه آموزش‌های بهداشتی می‌افزاید.

منوچهر ورناصری ضمن تأکید بر برگزاری این جلسات به صورت منظم و ماهانه افزود: لازم است بحث آموزش خارج از کارگروه سلامت مطرح و با حضور کارشناسان محیط زیست و دامپزشکی آموزش‌های لازم به دامداران داده شود.

وی با حاد دانستن مشکل آلایندگی کارخانه سیمان کارون و بروز مشکلات متعدد برای شهروندان گفت: لازم است مسئولان این کارخانه با احترام به حقوق شهروندان هر چه سریع‌تر در خصوص نصب سیستم فیلتراسیون خروجی غبارهای کارخانه و استانداردسازی آنها اقدام کنند چرا که موضوع سلامت مردم جدی است و باید در این راه با برنامه‌ریزی دقیق از آزمون و خطا اجتناب کنیم.

منبع/ فارس

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *