شهید مدافع حرم زینبی در اهواز تشییع شد

خورنا / این مراسم که با قرائت نماز بر روی پیکر شهید جبار دریساوی آغاز شد با تشییع شهید توسط مردم تا چهارراه زند ادامه پیدا کرد و پس از آن پیکر مطهر این شهید به آرامگاهش در بهشت آباد اهواز در کنار مزار شهید علی هاشمی منتقل شد.

استقبال گسترده مردم از این مراسم حال و هوای خاصی به مرکز شهر اهواز بخشیده بود و پس از ماه ها بار دیگر عطر شهیدان در خیابانهای اهواز پیچاند.

سردار احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه کربلا، عبدالحسن مقتدایی استاندارخوزستان، آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان و سایر مسئولان نظامی و محلی در این مراسم همراه با اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

جبار دریساوی در دوران دفاع مقدس یکی از فرماندهان شجاع و دلیر بود که مراتب فرماندهی و مدیریت را در دوران دفاع مقدس در  گردان امیرالمومین گردان جعفرطیار طی کرد. وی به عنوان فرمانده دسته و گروهان در عملیات های مختلف در خوزستان و کردستان نقش آفرینی کرد وبعد از جنگ در تیپ حضرت حجت فرمانده گردان بود.

روحیه شهادت طلبی و ایثار او بین بچه ها زبانزد بود جبار خیلی خوش اخلاق بود و نسبت به مسائل دینی و شرعی تقید خاصی بود وی از خدمتگرازان عزای سیدالشهدا بود و سیره اش دیدار و سرکشی به خانواده های شهدا در اهواز و سایر شهرستان ها بود .

 

منبع / مهر