گزارش و نتایج هفته پایانی مسابقات لیگ برتر فوتبال خوزستان

خورنا: هفته پایانی مسابقات فوتبال لیگ برتر خوزستان عصر روز چهارشنبه دهم خردادماه با انجام هفت دیدار به کار خود پایان داد. این مسابقات که از بیست و هفتم مهرماه ۹۰ آغاز شده بود با فراز و نشیب های زیادی همراه بود.

از درگیری و خشونت بازیکنان با داوران گرفته تا بی نظمی تماشاگران و  اشتباهات داوری و نیمه تمام ماندن بعضی پیکارها تا سرانجام این مسابقات با قهرمانی سیمان بهبهان و سقوط تیمهای تقوا اهواز، انشان ایذه، استقلال شوش و استقلال مسجد سلیمان به پایان رسید.

این هفته در ویس  دیدار حساس پرسپولیس و شاهین ماهشهر با برتری قرمزپوشان ویس خاتمه پذیرفت. تیم پرسپولیس ویس که نیاز مبرم به سه امتیاز بازی داشت با سه گل شاهین را شکست داد تا با خوش اقبالی در لیگ برتر ماندگار شود.

در ایذه تیم سقوط کرده انشان با پنج گل شلمچه خرمشهر را شکست داد ولی نکته حائز اهمیت این دیدار اظهار نظر جالب سرمربی تیم خرمشهر، آقای نعیماوی بود که قبل از بازی گفته بود در صورت پیروزی در این مسابقه به مقام دوم دست پیدا خواهیم کرد. مثل اینکه ایشان اصلا جدول رده بندی مسابقات را نگاه نمی کنند. این تیم با قبول شکست رده پنجم جدول را از آن خود کرد.

در همین چهارچوب، مسابقه شاهین هندیجان در شوش جشنواره ای از گل به راه انداخت و استقلال شوش را شش تایی کرد.

دیدار فرهنگ رامهرمز و استقلال ملاثانی در حالی که با یک گل بسود فرهنگ رامهرمز در جریان بود نیمه تمام ماند.

گفتنی است جدال تیمهای پیروزی ماهشهر با نفتون مسجدسلیمان در ماهشهر و استقلال مسجدسلیمان با استقلال حمیدیه  یک بریک خاتمه پذیرفت و تساوی دو بر دو حاصل تلاش دو تیم شیبان باوی و استقلال رامهرمز بود.

در پایان مسابقات سیمان بهبهان با ۶۶ امتیاز، پیروزی ماهشهر با ۵۵ امتیاز، استقلال رامهرمز با ۵۱ امتیاز و شیبان باوی با ۴۷ امتیاز مکان های اول تا چهارم را از آن خود کردند.

ضمن اینکه پیروزی ماهشهر با ۴۹ گل زده بهترین خط حمله و کمترین باخت را با چهار باخت به خود اختصاص داد.

در مقابل سیمان بهبهان نیز با کسب ۲۱ برد و ۲۰ گل خورده عنوان بیشترین برد و بهترین خط دفاع را از آن خود کرد.

انشان ایذه هم با شش برد و ۱۹ باخت همچنین ۵۴ گل خورده ضعیف ترین تیم این دوره از مسابقات شناخته شد.

نتایج کامل هفته پایانی مسابقات:

استقلال شوش ۰………………شاهین هندیجان ۶

انشان ایذه  ۵ ………………….شلمچه خرمشهر ۱

پرسپولیس ویس ۳…………….شاهین ماهشهر ۰

استقلال مسجدسلیمان ۱……استقلال حمیدیه ۱

پیروزی ماهشهر ۱ …………….نفتون مسجدسلیمان ۱

شیبان باوی ۲………………….استقلال رامهرمز ۲

فرهنگ رامهرمز ۰………………استقلال ملاثانی ۱ (نیمه تمام ماند)