شاهین هندیجان مقابل استقلال شوش جشنواره گل به راه انداخت

خورنا: از هفته پایانی مسابقات فوتبال لیگ برترخوزستان دو تیم استقلال شوش و شاهین هندیجان در استادیوم تختی شوش به دیدار هم رفتند که در پایان نماینده شایسته شهرستان هندیجان جشنواره ای از گل به راه انداخت و با شش گل استقلال شوش را درهم کوبید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خورنا از شوش، در این دیدار شاهین در غیاب چند بازیکن اصلی خود پا به میدان گذاشت که باز تعصب و غیرت جوانان هندیجانی تاثیر مثبت خود را گذاشت و عملکرد فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشتند.

حضور محسن عباسپور مهاجم گلزن این تیم که به تنهایی سه گل زد، حکایت از برتری شاهین میداد.

از آنطرف استقلال که سقوطش به لیگ دسته یک استان محرز شده بود، انگیزه ای برای یک بازی حرفه ای نداشت و همین موضوع سبب شد تا با شش گل خورده، وداعی تلخ با لیگ برتر استان داشته باشد.

با شروع بازی، دو تیم بازی را با احتیاط آغاز کردند و بیشتر در فکر تصاحب توپ و میدان بودند و دل به ضد حملات دوخته بودند که تیم استقلال در دقیقه ۲۵ نتوانست از بهترین موقعیت به وجود آمده استفاده کند و ضربه پنالتی این تیم را گلر تیم شاهین بحرانی مهار کرد.

در ادامه بدنبال پاس بی نقص کریم ستایش زاده توپ به محسن عباسپور رسید و این بازیکن تکنیکی با یک ضربه دقیق توپ را به تور دروازه استقلال رساند و نیمه اول با تک گل شاهین به پایان رسید.

در نیمه دوم شاگردان خضعلی بخوبی با بردن توپ به زمین حریف و پرس بازیکنان استقلال در زمین خود یک بازی یکطرفه و زیبا را به معرض نمایش گذاشتند تا فستیوالی از گل به راه بیندازند و پنج گل دیگر به ثمر برسانند و با خاطره ای خوش لیگ را به پایان برسانند.

گلهای شاهین هندیجان: محسن عباسپور(۳)- بهزاد شعبانی- کریم شتایش زاده- سعیدشکاری

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *