نماینده ولی فقیه در خوزستان : مطبوعات باید نشستی در خصوص انتقال آب کارون با نمایندگان مجلس داشته باشند

خورنا : آیت‌الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: ما دشمنان بسیاری داریم که به خوبی با هم متحد هستند لذا باید با وحدت کلمه و انسجام بیشتر در مقابل آنها قرار گیریم و از تشیع دفاع کنیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه خدمت به ولایت فقیه در واقع خدمت به همه است و امیدوارم که همگی دین خود را در این راستا ادا کنند، افزود: روزنامه‌ها باید در راستای تهاجم فرهنگی و شبهه‌زدایی فعالیت کنند. امروز کارهای متعدد و خوبی همچون حوزه‌‌های علمیه برادران و خواهران و دانشگاه امیرالمؤمنین (ع)‌ در حال فعالیت هستند و نباید دور از چشم باقی بمانند.

وی در ادامه روز عید غدیر را به تمام شیعیان تبریک گفت و افزود: عید غدیر امارت ایدئولوژی الهی است چرا که آخرین خشت اسلام در روز عید غدیر بنیان نهاده و ولایت علی‌ابن ابیطالب (ع) بر دیگران تثبیت شد.

جزایری ادامه داد: اهمیت عید غدیر به آن دلیل است که امارت اسلام با ولایت علی (ع)‌کامل شد لذا جا دارد که جشن و سرور به راه اندازیم این در حالی است که در زمان طاغوت مانع از این کار می‌شدند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: ما امروز باید جایگاه و شأن ولایی مقام معظم رهبری را بالا ببریم و ولایت بر حق تشیع را به جهانیان ثابت کنیم.

وی ادامه داد:‌امروز دشمنان از ما هراس دارند و احساس خطر می‌کنند و از این بابت به ما تهمت می‌زنند لذا رسانه‌ها می‌توانند در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن نقش مؤثری ایفا کنند.

جزایری در بخش دیگری از سخنان خود به شبکه الاهواز اشاره کرد و گفت:‌ این شبکه بسیار مفید بوده و برنامه‌های آن به زبان عربی ۲۴ ساعته در حال پخش است که امیدوارم با پیگیری‌های انجام شده هرچه زودتر این شبکه دیجیتالی شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در ادامه در خصوص انتقال آب کارون گفت:‌ در روزهای آینده جلسه‌ای در این خصوص در تهران برگزار می‌شود که من در آن حضور دارم و قرار است در این خصوص صحبت شود اما در هر صورت رئیس جمهور نسبت به قول خود به مردم خوزستان مقید هستند و معتقدند که نباید این کار انجام شود اگرچه از طرف مقابل فشارهای زیادی بر وی وارد می‌شود و هر لحظه ممکن است برنامه‌های طیف مقابل اجرایی شود.

جزایری ادامه داد:‌ به خوبی می‌دانیم که انتقال آب کارون صدمات بسیار مهمی بر استان وارد می‌کند لذا سعی خواهیم کرد مانع از انجام این کار شویم البته مطبوعات و رسانه هم می‌توانند نقش مهمی در این موضوع ایفا کنند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان افزود: مطبوعات باید نشستی در خصوص انتقال آب کارون با نمایندگان مجلس داشته باشند چرا که مجلس و رسانه دو نیروی بسیار قوی هستند که اگر همگام شوند کارها به خوبی جلو می‌رود.

جزایری خاطر نشان کرد: نمایندگان مجلس دارای اختیارات بسیاری هستند و می‌توانند از فضای مجلس به خوبی استفاده کنند اگر دو قطب مطبوعات و مجلس به هم نزدیک شوند تأثیر بسیاری در این موضوع حاصل خواهد شد اگرچه ما هم از تریبون نماز جمعه این موضوع را پیگیری خواهیم کرد و صدای مردم استان را به گوش مسئولان می‌رسانیم.

منبع / فارس