تلاش برای ساخت مجتمع فرهنگی دکتر ابراهیم قیصری در ماهشهر

خورنا: آزاده قیصری، مدیر برنامه‌های دکتر قیصری، بیان کرد: در صورتی که قطعه زمینی اختصاص داده شود، دکتر قیصری کتابخانه شخصی خود که بالغ بر ۱۰ هزار جلد کتاب مرجع و نفیس دارد را به منظور استفاده علاقه‌مندان به ماهشهر منتقل می‌کند.

وی هم‌چنین از اعلام آمادگی تعدادی از دوستان دکتر قیصری جهت اهدای کتابخانه‌های شخصی خود به این امر خبر داد و  افزود: امیدواریم مسؤولان شهرستان در این خصوص همکاری لازم را داشته باشند.

ذوالفقار شریعت، رییس انجمن ادبی کار کتابخانه‌های ماهشهر، نیز در این خصوص اظهار داشت: دکتر ابراهیم قیصری از نوادر روزگار است که باید از دانش و تجربه ایشان بهترین استفاده را برد. ایشان از شاگردان و هم‌دوره‌های دکتر عبدالحسین زرین‌کوب و دکتر علی شریعتی است و هم اینک در تهران مشغول تحقیق پیرامون جنبه‌های پنهان غزلیات حافظ است.

او خاطرنشان کرد: این افتخار بزرگی برای شهرستان ماهشهر است که مکانی علمی به نام دکتر قیصری ایجاد شود. به همین منظور رایزنی‌هایی با مسؤولان اداره کتابخانه‌های ماهشهر و اداره مسکن و شهرسازی شهرستان صورت گرفته که امیدواریم هر چه زودتر به همت مسؤولان این طرح بی‌نظیر عملی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • گروه فرهنگی تنگاره ماهشهر وجود ایشان یک موهبت بزرگ برای نسل فرهنگی ماهشهر و حتی کشور میباشد و ای کاش جهت تحقق کارهای فرهنگی که ایشان خودشان پیشنهاد آنرا داده اند همکاری بیشتری شود بویژه از طرف مسئولین شهرستان ماهشهر.ضمنا وبلاگ تنگاره آمادگی خود را برای همکاری در این زمینه را اعلام مینماید. tangareh.blogfa.com