فرمانده انتظامی آبادان

هفته ناجا تحت عنوان «پلیس، تلاش جهادی، کارآمدی، اقتدار» برگزار می شود

خورنا  حسین کهیایی امروز در  آبادان با اشاره به شعار امسال هفته ناجا تحت عنوان «پلیس، تلاش جهادی، کارآمدی، اقتدار» اظهار کرد: بر این اساس برنامه‌های متنوعی برای این ایام پیش‌بینی و به اجرا درخواهد آمد. حضور کارشناسان انتظامی و اجتماعی پلیس در مدارس و ارائه آموزش‌های همگانی به دانش آموزان به عنوان سرمایه‌های کشور در هفته ناجا انجام می‌شود.

فرمانده انتظامی آبادان اضافه کرد: دیدار چهره به چهره فرماندهان و مسئولان انتظامی با مردم در محل مساجد با هدف گفتمان رو در رو و شنیدن خواسته‌ها و رفع مشکلات احتمالی آنان در حیطه انتظامی صورت می‌گیرد.

کهیایی از برگزاری همایش اصناف، اجرای جشن مهر و دانش در یکی از مدارس آبادان و برپایی نمایشگاه در مدارس و مساجد به عنوان دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در این ایام نام برد.

وی تصریح کرد: به منظور تجدیدپیمان با آرمان‌های والای شهیدان و امام شهدا آئین عطر افشانی قبور مطهر شهدا با حضور فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی انجام می‌شود.

وی همچنین از دیدار با خانواده شهدا، جانباز و ایثارگران و حضور تمام کارکنان ناجا در نماز باشکوه جمعه به عنوان دیگر برنامه‌های هفته ناجا خواند.

به گفته کهیایی، نشست علمی با اساتید دانشگاهی، مشاوره حقوقی و قضایی به مردم در کلانتری ۱۶ و نشست تعاملی با کارشناسان قوه قضایی نیز در این ایام انجام می‌شود.

منبع / فارس