معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان

میدانی در اهواز به نام امام حسین (ع) احداث می شود

خورنا   ‘ فرج الله خبیر’ جمعه در حاشیه نشست مطبوعاتی در موضوع برگزاری دوازدهمین اجلاس پیرغلامان حسینی در استان خوزستان در محل مهمانسرای استانداری خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این میدان و نماد آن یادگاری از برگزار این اجلاس در استان خواهد بود و یادآور فرهنگ حسینی در اهواز و استان است که توسط شهرداری اهواز احداث می شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان افزود: برای برگزاری این اجلاس در استان شش کمیته اعم از امنیتی، پشتیبانی، تدارکات تشکیل شده است و در برگزاری این اجلاس بسیاری از شرکت ها و ارگان های خوزستان در حمایت از آن وارد عمل شد ه اند.

وی با اشاره به محل برگزاری این اجلاس در اهواز بیان داشت: مراسم استقبال در محل بین الحرمین جاده ساحلی غربی اهواز برگزار می شود و مراسم افتتاحیه این اجلاس روز ۲۳ مهر ماه در محل سالن امام رضا (ع) مناطق نفت خیز جنوب برگزار می شود و مراسم اختتامیه آن نیز در محل مصلای مهدیه امام خمین ی(ره) اهواز برگزار خواهد شد.

خبیر عنوان کرد: دبیر اجلاس در استان ‘ صادق آهنگران’ مداح خوزستانی است و در این چند روز فعالیت اجلاس در استان کارگاه هایی برای آشنایی هر چه بهتر مداحان و نویسندگان و ناشران و شاعران برگزار می شود.

وی بیان داشت: با برگزاری این اجلاس در استان فرهنگ عاشورایی بیش از پیش در استان رواج خواهد یافت.